  • 1. Data: 2003-03-02 12:28:05
    Temat: waluta przed wojną ?
    Od: "Misiek" <m...@w...pl>

    Co najlepiej kupić USD,Euro czy CHF ?

  • 2. Data: 2003-03-02 12:42:19
    Temat: Re: waluta przed wojną ?
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    Co najlepiej kupić USD,Euro czy CHF ?

    Za pozno, rzad juz sie rozlozyl

    gren

    --------------r-e-k-l-a-m-a-----------------

    Tanie bilety lotnicze!
    http://samoloty.onet.pl

  • 3. Data: 2003-03-02 15:40:23
    Od: "olo" <n...@d...pl>

    > Co najlepiej kupić USD,Euro czy CHF ?
    >
    > Za pozno, rzad juz sie rozlozyl

    e tam, to że PSL odpadł to tylko na korzyść może wyjść - raczej z tego
    powodu nikt płakał nie będzie i gospodarka również
    wręcz istnieje mała iskierka nadzieji że może to ułatwić reformę państwa -
    bo dotychczasowe próby oderwania od koryta różnych KRUSów i innych Agencji
    Rolnych kończyły się fiaskiem właśnie dzięki PSL

    gdyby jeszcze rozsądna opozycja umiała to wykorzystać do wymuszenia na SLD
    korekty kursu - i pójścia w strone rzeczywistych reform kreujących wzrost
    gospodarczy, a w zamian zaoferowała poparcie takich ustaw w sejmie (choćby
    przez zmniejszenie ilości posłów na sali) to byłbym ostrożnym optymistą

    oczywiście możliwy jest wariant pesymistyczny - gdy opozycja dobija rząd
    milera i mamy za chwilę kolejne wybory i w perspektywie rząd Samoobrony z
    LPR, ale wciąż mam nadzieję że ktoś tam na górze ma choć odrobinę
    wyobraźni - bo na przyzwoitość to już nie liczę

    jednym słowem panowie z PO - nauczcie sie wreszcie że polityka jest jak gra
    w karty - nie możecie czekać całego wieczoru w oczekiwaniu na jedno
    korzystne rozdanie kart, grać trzeba takimi kartami jakie się ma w tym
    momencie - inaczej możecie sie obudzić z olbrzymim kacem po następnych
    wyborach

  • 4. Data: 2003-03-02 16:02:53
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > bo dotychczasowe próby oderwania od koryta różnych KRUSów i innych Agencji
    > Rolnych kończyły się fiaskiem właśnie dzięki PSL

    Nie narzekaj na PSL bo przynajmniej utopili poronione winiety i może teraz
    komuchy w rewanżu uwalą biopaliwa :-)))
    Układ w którym dwóch koalicjantów wzajemnie blokuje swoje głupie pomysły
    nie był jak widać wcale taki zły.
    A teraz Miller skuma się z Lepperem i każda bzdura gładko przejdzie :-(

> [...]
    (choćby
    > przez zmniejszenie ilości posłów na sali) to byłbym ostrożnym optymistą

    Chyba jesteś zbyt wielkim optymistą, bo do tego potrzebna byłaby głębsza
    "rekonstrukcja" rządu obejmująca przede wszystkim premiera, że o innych
    szkodliwych osobnikach nie wspomnę.

> [...]
    > LPR, ale wciąż mam nadzieję że ktoś tam na górze ma choć odrobinę
    > wyobraźni - bo na przyzwoitość to już nie liczę

    A to grozi nam tak czy inaczej, bo przy takiej niekompetencji rządu
    niezadowolenie może tylko narastać :-(

> [...]
    > korzystne rozdanie kart, grać trzeba takimi kartami jakie się ma w tym
    > momencie - inaczej możecie sie obudzić z olbrzymim kacem po następnych

    jednym słowem pomału trzeba się zastanawiać nad bezpiecznymi lokatami
    na wypadek premierostwa Leppera/Giertycha :-)))

    Pix

  • 5. Data: 2003-03-03 00:26:21
    Od: "Marcin" <m...@p...com>

    "Misiek" <m...@w...pl> wrote in message
    > Co najlepiej kupić USD,Euro czy CHF ?

    zloto i inne metale strategiczne

  • 6. Data: 2003-03-03 09:38:29
    Od: "olo" <n...@d...pl>

    > jednym słowem pomału trzeba się zastanawiać nad bezpiecznymi lokatami
    > na wypadek premierostwa Leppera/Giertycha :-)))

    na wypadek premierostwa Leppera / Giertycha to żadna lokata czy fundusz nie
    pomoże - tylko dolary/ złoto./ euro zakopane w ogródku

    w każdym razie nic co byłoby zlokalizowane w Polsce

  • 7. Data: 2003-03-03 09:50:14
    Od: "daniel" <d...@a...pl>

    Zloto to przezytek
    kup diamenty

  • 8. Data: 2003-03-03 12:25:02
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@n...gazeta.pl>

    W wiadomości news:b3v7nr$mqe$1@nemesis.news.tpi.pl,
    olo <n...@d...pl> napisał(a):
    > na wypadek premierostwa Leppera / Giertycha to żadna lokata czy fundusz
    > nie pomoże - tylko dolary/ złoto./ euro zakopane w ogródku
    >
    > w każdym razie nic co byłoby zlokalizowane w Polsce

    Bedziesz zakopywal za Odra czy za Bugiem ? ;-)

    NMSP

    Przemek

  • 9. Data: 2003-03-16 16:52:20
    Temat: Re: waluta przed wojna ?