  • Data: 2023-01-26 18:44:20
    Temat: Re: dotarło właśnie do mnie
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:55abb358-2e3a-4877-a208-57f5b99f0452n@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > No ale spodziewasz się, że co ta stewardessa będzie robić za te 7k
    > czy 10k brutto (choć pewnie wolałbym młodszą - no ale nie każda
    > młodsza lepsza od starszej

    Nou to co robi stewardessa ładnie sie prezentować, ładnie się
    uśmiechać, podawać picie i jedzonko, układać do snu, mówić dobranoc,
    gasić lampkę.

    > pamiętam pierwsze pytanie na czacie od jednej dziewczyny, to było
    > na początku wieku, "czy uważasz, że 30-letnia kobieta może być
    > atrakcyjna?" ;)

    może ;)

    > i w jakim wymiarze godzinowym?

    no w takim jak w samolocie 9 godzin, max o 21oo do domu.

    > Są o wiele tańsze (czy też dające duuuże oszczędności) sposoby,
    > wystarczy mieć tylko odpowiedni paszport - mówił o tym dr. House

    tak ale to chodzi o to, że stać.

    Ciekawe jaki jest teraz próg wyrwania małomiasteczkowej laski?
    Czy są oblatane i sprzedają się wyłącznie na eksport?

    Wiem, że są kolesie co i dają po 20-50 tys zł miesięcznie żonom.
    A mnie stać na taką za 6 tys netto żeby leżała i pachniała.
    Mogę ale nie muszę. Mogę ale nie chcę.
    Anbeliwebul.

    --
    Piotrek