  • 1. Data: 2023-01-26 04:21:47
    Temat: dotarło właśnie do mnie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    że stać mnie na stewardessę.

    Kto by pomyślał. Jakie to życie jest zaskakujące.

    "Pensja mlodszej stewardesy moze wyniesc powyzej 7 tys. zl brutto.
    Pracowników z dluższym stazem obowiazuja wyzsze stawki. Starsza
    stewardesa moze zarobic ok. 10 tys. zl brutto."

    https://turystyka.wp.pl/sprawdzilam-jak-zostac-stewa
    rdesa-nie-wszyscy-nadajecie-sie-do-tej-pracy-6857220
    059544128a

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 2. Data: 2023-01-26 15:37:59
    Temat: Re: dotarło właśnie do mnie
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 26 stycznia 2023 o 04:20:14 UTC+1 PiteR napisał(a):
> [...]
    > Pracowników z dluższym stazem obowiazuja wyzsze stawki. Starsza
    > stewardesa moze zarobic ok. 10 tys. zl brutto."

    No ale spodziewasz się, że co ta stewardessa będzie robić za te 7k czy 10k brutto
    (choć pewnie wolałbym młodszą - no ale nie każda młodsza lepsza od starszej,
    pamiętam pierwsze pytanie na czacie od jednej dziewczyny, to było na początku wieku,
    "czy uważasz, że 30-letnia kobieta może być atrakcyjna?" ;)
    i w jakim wymiarze godzinowym?

    Są o wiele tańsze (czy też dające duuuże oszczędności) sposoby,
    wystarczy mieć tylko odpowiedni paszport - mówił o tym dr. House
    w odcinku, gdzie brał ślub z importowaną Rosjanką (z wielkiej, bo to była
    rzeczywiście sztuka nadająca się na export, zdecydowanie górny 1%,
    choć zapewne, jak to w TV, kłamali, i hodowana w USA od małego, czy wręcz od gamet ;)

  • 3. Data: 2023-01-26 16:03:58
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    test - bo poprzednia próba odpowiedzi gdzieś znikła (jak jedna faktura z pkp dziś -
    druga przyszła na maila wcześniej niż drugi bilet, ale ta do pierwszego biletu poszła
    gdzieś w kosmos) - i wolę sprawdzić, zanim zacznę odtwarzać.

  • 4. Data: 2023-01-26 17:34:54
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 26 stycznia 2023 o 17:19:02 UTC+1 Dawid Rutkowski napisał(a):
> [...]
    gdzieś w kosmos) - i wolę sprawdzić, zanim zacznę odtwarzać.

    O, gógiel właśnie pouzupełniał - tylko chyba od tyłu po kolejce jechał...

  • 5. Data: 2023-01-26 18:44:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:55abb358-2e3a-4877-a208-57f5b99f0452n@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > No ale spodziewasz się, że co ta stewardessa będzie robić za te 7k
    > czy 10k brutto (choć pewnie wolałbym młodszą - no ale nie każda
    > młodsza lepsza od starszej

    Nou to co robi stewardessa ładnie sie prezentować, ładnie się
    uśmiechać, podawać picie i jedzonko, układać do snu, mówić dobranoc,
    gasić lampkę.

    > pamiętam pierwsze pytanie na czacie od jednej dziewczyny, to było
    > na początku wieku, "czy uważasz, że 30-letnia kobieta może być
    > atrakcyjna?" ;)

    może ;)

    > i w jakim wymiarze godzinowym?

    no w takim jak w samolocie 9 godzin, max o 21oo do domu.

    > Są o wiele tańsze (czy też dające duuuże oszczędności) sposoby,
    > wystarczy mieć tylko odpowiedni paszport - mówił o tym dr. House

    tak ale to chodzi o to, że stać.

    Ciekawe jaki jest teraz próg wyrwania małomiasteczkowej laski?
    Czy są oblatane i sprzedają się wyłącznie na eksport?

    Wiem, że są kolesie co i dają po 20-50 tys zł miesięcznie żonom.
    A mnie stać na taką za 6 tys netto żeby leżała i pachniała.
    Mogę ale nie muszę. Mogę ale nie chcę.
    Anbeliwebul.