    From: Catbert <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: doliczanie x% do ceny w przypadku platnosci karta
    Date: Sat, 15 Jul 2006 11:58:18 +0200

    Robert.I napisał(a):
    > vaino (news:6cd8.000001a0.44b8015f@newsgate.onet.pl)
    >
    > Działanie bezprawne. Ale wiem że obchodzone... Po prostu, jeśli napiszą, że
    > przy płatności gotówką masz bonus 1%, to już będzie ok.

    Nie nazywałbym tego bezprawiem - prawo do umów kupna sprzedaży nie
    powinno wtrącać się na takim etapie.

    Sprzedawca, który przy wyciągnięciu karty mówi, że należy się coś ekstra
    - to zwykły, pardon, chuj - chociaż lewackie prawo go nie karze.

    Natomiast sprzedawca, który obniża cenę przy płatności gotówką - jest
    OK, bo płaci się mniej, niż myślało, że zapłaci w chwili podejmowania
    decyzji o zakupie.

    To opcja uczciwa - inne opcje różne taktyki salami, "optyki" z Brooklynu
    - to szwilndle, choć formalnie legalne.

    Pzdr: Witek