    From: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: doladowanie konta POP karta platnicza
    Date: Wed, 27 Mar 2002 17:16:42 +0100
    Sender: [04007801 mail.onet.pl]@pa132.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    Witam,

    Dziś zadzwoniłem do kobitki, która miała się dowiedzieć co i jak z tą
    aktywacją w BZWBK.

    I dowiedziałem się, że "chyba" Centertel powinien odrzucić próbę aktywacji
    usługi przez kartę elektroniczną i że nie jest to zadaniem bankomatu.

    Bankomat rzekomo nie zwraca uwagi na typ karty i aktywuje na każdą jak leci.

    Czyli

    - aktywacja na maestro - transakcja nie jest autoryzowana już po aktywacji;
    - aktywacja na visa electron inteligo - powinno chodzić;
    - aktywacja na inne electrony [wg mnie nie powinno chodzić, ale nie wiem,
    jak jest]

    Pytanie kolejne - czy dla klineta będzie to działało tak samo, czy robi to z
    bankomatu euronetu, bzwbk, czy pbk, czy zwykłym upoważnieneim do obciążania
    karty?

    Jak widać, bzwbk aktywuje na wszystkie karty jak leci.
    Euronet już kilka lat temu odmówił mi aktywacji tej usługi na visę electron
    millennium. Ciekawe, jak teraz...

    Dlatego zobaczę, spróbuję aktywować usługę na VE inteligo w euronecie.

    Spróbuję też aktywować na VE lukasa i maestro w bankomacie pbk i euronecie
    [nie mam tam środków, dlatego zobaczę z jakiej przyczyny nie zrobił
    transakcji - jeśli z powodu braku środków, to znaczy, że chciał aktywować
    ale nie zrobił tego z powodu braku kasy].

    Inteligo już dostało maila w tej sprawie, bo konsultanci sami nie wiedzą, że
    ichnia VE może być w ten sposób obciążana...

    Wojtek