    From: "Dave" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: dofinansowany przez panstwo kredyt miszkanowy
    Date: Fri, 15 Feb 2002 12:40:12 +0100

    Użytkownik "ROBBO" <r...@s...ec.pl> napisał w wiadomości
    news:a4imma$nop$1@news.tpi.pl...

    > dyskusja

    > taki
    >

    > A jestes pewny ze bedzie ? ja pamietam jak ludzie brali dwulatki po 10% bo
    > inflacja maily byc w 1999r.
    > ze 3-4 % i mial byc zloty biznes tyle ze nagle sie zrobilo 12%

    nie jestem pewny. Jak inflacja skoczy do 20% to ludzie na tych kredytach
    zyskaja. Poki co jednak wole zalozyc ze Polska bedaca w UE za 10 lat i
    bedaca w unii monetranej nie bedzie miec inflacji 20% bo cala Unia musialaby
    taka miec. Wole zalozyc ze wysoce prawdopodobne jest ze inflacja bedzie taka
    jak w Unii a kretyty rowniez. Wtedy kredytobiorca traci. Dlaczego Pol nie
    pomysli o wprowadzeniu kredytu o stopie zaleznej od np. WIBOR ? Niech bank
    da mi kredyt o stopie rownej WIBOR a marze niech zaplaci budzet. Wtedy mi (i
    budzetowi) obojetne jest jaka bedzie inflacja. I wtedy kredyt bedzie sie
    oplacalo wziac. Na razie to niech Pol sam sobie wezmie taki kredyt o stalej
    stopie na 20 lat..

    D.