  • Data: 2002-02-15 13:16:42
    Temat: Re: dofinansowany przez panstwo kredyt miszkanowy
    Od: "Mariusz T." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Chmielewski" <m...@i...com> napisał w
    wiadomości news:a4j0cs$2o5r$1@news2.ipartners.pl...

    > Mam pytanie: z wypowiedzi w "telewizorni" Pol mówił o oprocentowaniu
    > _nieprzekraczającym_ 9% rocznie. Może w założeniach % może być zmieniany?
    > --
    > Maciej Chmielewski

    Wydaje mi się, że tam wyraźnie mowa o stopie "stałej". A _nieprzekraczające_
    oznacza, że jak rząd będzie miał humor, to da na 8,5%, a jak nie to da na
    8,99%. Zobacz np.
    http://wyborcza.gazeta.pl/info/artykul.jsp?xx=698001
    &dzial=01030109
    Jednym słowem - jak rząd mówi, że zabierze, to zabierze. Jak mówi, że da, to
    mówi.

    Mariusz