  • Data: 2006-10-17 14:48:48
    Temat: Re: dochody uzyskiwane poza Polska
    Od: "m...@w...pl" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    666 wrote:
    > Udowodnienie tego wobec posiadania stałego zameldowania w Polsce może okazac się
    pewnego dnia trudne.
    Moze za dlugo siedze w US, ale wydaje mi sie ze to oni musza mi cos
    udowodnic, a nie ja im??

    A tak na powaznie - chyba paszport z pieczatkami z ktorego wynika ze
    jestem w Polsce jakies 20 dni rocznie to jest jakis "dowod" dla urzedu
    skarbowego??? Generalnie przed wyjazdem do US wybralem sie do urzedu
    skarbowego w Poznaniu, gdzie mi powiedziano ze jezeli mieskzam poza
    krajem wiecej niz 6/mc na rok to nie podlegam obowiazkowi rozliczania
    sie w PL.
    I to moge udowodnic, tzn. ze mnie nie ma w PL wiecej jak 6mc na rok. Z
    drugiej strony, ta informacje dostalem "na gebe" od pani z inormacji,
    wiec z tym moze byc roznie :-)

    Pozdrawiam,
    Marcin