  • Data: 2015-01-18 22:42:43
    Temat: Re: dobicie frankowców
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Karol c...@h...com ...

    > Ale rzuciłeś porównanie. Jeśli już to: Naprawiając komputer masz
    > zapłacić specjaliście kwotę, której zażądał. Dobrze by było gdybyś
    > umiał wyciągnąć tę kwotę ze swojego portfela (czyt. posłużył się
    > umiejętnością liczenia).

    Tak?
    Bankowi jako specjaliscie tez zapłaciłem kwote ktorej zarzadał...

    > Powtarzam po raz kolejny pracownik banku sprzedający Ci kredyt, to nie
    > jest Twój doradca finansowy. Chcesz mieć dobrego doradcę, wynajmij go
    > sobie i mu dobrze zapłać za jego rady.

    I tu nie ma miedzy nami zgody.

    > Banki to nie szkoły. W szkołach uczą chyba dalej procentów, dodawania
    > i mnożenia... oraz czytania.

    To nie jest taki trywialny problem bo tu nie tylko wiedza z procentów jest
    potrzebna.

    > To już wiem. Ty byś chciał, żeby bankier poprowadził Cię za rączkę i
    > na końcu pogłaskał po główce.

    Mozesz nie silic sie na ten protekcjonalny ton.
    Bankier bierze konkretna prowizje, czego oczekuje w zamian - napisałem.
    Zreszta - to nie tylko moje oczekiwania - KNF tez tego od banków oczekuje.
    Tyle, ze troche po czasie - banki juz grupe klineów namówiły i swoje
    zarobiły.

    > A o czym ja cały czas piszę? Lubisz jak inni za Ciebie myślą?
    > Potrzebujesz do wszystkiego instrukcji?

    Skoro ide do specjalisty, to potrzebuje rady specjalisty.
    Nie po to płace zeby po wyjsciu od specjalisty czuc sie oszukany i
    sprawdzac kazde słowo które od niego usłyszałem.

    > Po to miałbyś sprawdzać wykresy, żeby potwierdzić to co usłyszałeś od
    > pracownika banku.

    Po to płace, zeby sie z pewnych tematów nie doktoryzowac - inne podejscie
    uwazam za nieuczciwe.

    > Tylko, kiedy to zrozumiesz Twoje życie stanie się prostsze i unikniesz
    > rozczarowań.

    Moje? Czym szybciej zrozumiesz, ze ja pisze o ogole frankowiczów a nie o
    swojej sytuacji tym łatwiej bedzie ci zrezygnowac z dawania głupich rad...

    > Powinniśmy być wszyscy piękni, zdrowi i bogaci. I benzyna powinna być
    > po 50 gr za litr.

    Nie. Nie wiem skad takie wyznaczniki powinnosci u ciebie sie wzieły. Jakies
    kompleksy?

    > Wiedzę miałeś na wyciągnięcie ręki (np. wykres ceny waluty), ale z
    > niej nie skorzystałeś. Kwestia zaradności życiowej.

    j.w. Nie wyciagaj wniosków o mojej sytuacji na podstawie tego co pisze
    ogolnie o postepowaniu banków, sytuacji frankowiczów etc.

    > Dokładnie, jak już sam zauważyłeś prosta logika przydaje się w życiu.
    >
    > Z lekarzem/mechanikiem trafiłeś kulą w płot (tak samo jak ze
    > specjalistą od komputerów). Nie ten problem i nie ta skala.

    Jak to nie ta skala?
    Z lekarzem moze chodzic o zycie a Ty twierdzisz ze to mniej wazne od ceny
    mieszkania w kredycie...