  • Data: 2015-01-18 23:00:39
    Temat: Re: dobicie frankowców
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-18 o 22:35, S pisze:
    > W dniu 2015-01-18 o 22:09, RobertS pisze:

    > No to Ci powiem, jak to obeszli... Wpisali sobie, że przy likwidacji
    > konta musisz oddać promocyjne oprocentowanie lokaty. I teraz masz
    > wybór... likwidujesz wszystko i masz koszty, bo nie dadzą Ci
    > oprocentowania lokaty (zerwanie) albo kisisz się jedyne 30 miesięcy od
    > podpisania umowy. Pytałem czy można zamknąć ten bałagan - owszem, ale
    > odsetek za okres trzymania nie będzie.

    masz na myśli konto w GNB na 30 m-cy + lokata na 8-12% na 3 m-ce?
    było 14 dni na rezygnację z tej promocji

    rezygnując z konta rezygnowałeś również z lokaty, FAKT za te kilka dni
    odsetek nie dostałeś

    > Fakt, w zależności od wielkości lokaty to "tylko" kilkaset złotych.

    jak dobrze pamiętam to w tej ofercie max lokata była na 10.000 zł, w
    jaki sposób chciałbyś stracić przez te 14 dni kilkaset złotych odsetek
    licząc od ww. kwoty?

    > Fakt, tu tylko kilkadziesiąt złotych kosztów czasu, dotarcia do banku
    > (placówek jakby coraz mniej) itd.

    rezygnację mogłeś złożyć pisemnie i korespondencyjnie, nie było
    obowiązku fatygować się do banku, ale rozumiem, że na pocztę również
    daleko i za znaczek trzeba zapłacić...

    > OK. A czy nie prościej by było, gdyby bank był uczciwy?

    tylko, w którym miejscu nie był?
    to oferta promocyjna:
    załóż konto na min. 30 m-cy a w zamian dostaniesz lokatę na b.wysoki
    procent?

    banki nie dają nic za darmo, chciałeś dostać np. 10% w sytuacji kiedy
    lokaty były na 5% to korzystaj aktywnie z konta

    > Czasami trudno się domyśleć, że aby mieć lokatę trzeba mieć też konto.
    > Lokata na pół roku, konto na 2,5 roku. Bardzo drogie (10zł/mc), chyba,
    > że weźmiesz też kartę... i nią wydasz 300zł/mc. Tak oto aby mieć jeden
    > produkt (reklamowany, nagłaśniany), musisz mieć kilka innych, a wręcz
    > jeszcze uwiązać się na lata... Oczywiście wszelkie istotne kwestie
    > pracownik banku pominął milczeniem ;-)

    skoro chcesz super lokatę to bank chce coś w zamian, dlaczego to dziwi?
    konto kosztowało 4,99 lub 9,99 (w zależności od promocji), karta była
    gratis, aby za konto nie płacić wystarczyło zrobić obrót kartą na
    300/400 zł (w zależności od promocji)

    regulamin, który klient MUSIAŁ podpisać liczył 3 strony, czcionka była
    większa niż przy umowie konta

    --
    pozdrawiam
    RobertS