    From: Karol <c...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: dobicie frankowców
    Date: Fri, 16 Jan 2015 22:45:28 +0100
    <m98cn3$dlv$1@speranza.aioe.org> <s...@p...org>
    <m98em3$iod$1@speranza.aioe.org> <m98m55$ens$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    <m9902q$1a4$2@node1.news.atman.pl>
    <54b80809$0$27979$65785112@news.neostrada.pl>
    <m992nt$4bo$1@node1.news.atman.pl> <s...@p...org>
    <m9941a$5o2$1@node1.news.atman.pl> <s...@p...org>
    <m99jfp$nfb$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <8...@a...kjonca>
    <X...@1...0.0.1>
    <m9bphk$iak$1@speranza.aioe.org>
    <X...@1...0.0.1>

    W dniu 2015-01-16 21:59, Budzik pisze:
    > Tak własnie to. A dokładnie to miał tłumaczyc co sprzedaje.
    > Tłumaczyc ze to niestandardowy produkt.
    > A tymczasem przedstawiali to tak, jakby to była prosta pozyczka na
    > samochód.

    A kto podejmuje ostateczną decyzję i składa podpis na umowie kredytowej
    jako kredytobiorca?

    Ale poważnie - przecież wystarczyło zerknąć na kurs "stabilnego"
    (niegdyś) dolara (który nawiasem mówiąc zbliża się powoli do wartości,
    których trudno bylo oczekiwać 6 lat temu).

    > A byłes na takich rozmowach w banku 6-7 lat temu?

    6-7 lat nie potrzebowałem brać kredytów tym bardziej w walucie, w której
    nie zarabiałem.
    Miałem jednak "w tamtych czasach" okazję być namawiany na zakup funduszy
    inwestycyjnych. "Pan kupi taki a taki fundusz akcyjny, pan zarobi dużo
    pieniędzy, proszę zerknąć na wyniki historyczne...".
    Nie skusiłem się, na kredyt też bym się nie skusił niezależnie od tego
    jak bardzo pracownik banku chciałby mi zrobić dobrze. Dlaczego? Bo nie
    przyjmuję takiego ryzyka i tyle.