    From: z...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re do Wojciecha i Bogdana
    Date: 29 Dec 2003 20:56:05 +0100

    Re do Wojciecha.

    > Oczywiście.

    No, tak już lepiej i bez agresywnego sposobu prowadzenia dyskusji, jaki się
    często widuje na tym forum. Dzięki :)

    > Saldo karty VE VWBD jest trzymane w CA Polcardu. Aktualizacja salda na
    > karcie nie następuje online...

    To dla mnie istotna informacja, zważywszy na przyzwyczajenie do sposobu
    posługiwania się elementami: eMax-eKonto-KARTA-płatność/bankomat (dot. mBanku).
    Drugie dzięki :))
    Przyjmuję na wiarę (informację) i jak obiecałem Bogdanowi, postaram się przy
    okazji potwierdzić ją w praktyce.

    Wracając zaś do punktu wyjścia dyskusji - tj. zapytania Tomka: "czy przelewy
    miedzy wlasnymi rachunkami w VW Bank (miedzy kontem e-direct, a
    plus kontem) sa realizowane w trybie on-line (tak jak w mbanku) czy nie?",
    podzieliłem się z czytelnikami wynikiem testów za pom. kanału IVR; *w tym
    zakresie (IVR)* potwierdziło się stwierdzenie Piotra H. i infolinii,
    wyczerpującą odpowiedzią na zadane pytanie. Dyskusja zboczyła jednak z tematu
    wątku na karty i od niefortunnej, jak udowodniono, wypowiedzi Bogdana
    (fraza: "niedziele i święta, noce i sobotnie popołudnia "), podtrzymywana przez
    B. toczy się wokół karty. W sprawie VE VWB merytorycznie nie wypowiadałem się,
    gdyż nie czułem się kompetentny w tym szczególe.

    Wobec wyczerpania mi się dziennego limitów liczby 10 postów
    udzielanego 'szczodrze' przez Onet, ogłaszam EOT :)
    --
    Pozdrawiam,
    zd9.

    > Czy mnie się wydawało, czy mówiliśmy o e-direct o karcie do niego?

    Temat wątku to PRZELEWY WEWNĘTRZNE.

    EOT

    zd9.