  • 11. Data: 2003-02-19 21:56:33
    Temat: Re: mBank na MySQL ???
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "gogo" <1...@w...pl> wrote in message
    news:e8c75v86clmjr4a0lpnj96qvnh3vlpkj10@4ax.com...

    > mySQL nie jest baza transakcyjna a z tym wiaze sie ryzyko

    brak transakcji rozproszonych nie wiem czy jest nawet zgodnosc ze standardem SQL
    (chociazby wszystkie rodzaje JOINow i takie tam ...)

  • 12. Data: 2003-02-20 19:47:23
    Temat: Re: Re: mBank na MySQL ???
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Feb 19, 2003 at 05:38:33PM +0100, gogo wrote:

    >mySQL nie jest baza transakcyjna a z tym wiaze sie ryzyko

    Kiedy ostatni raz czytales specyfikacje mysqla?

    --

    --w

  • 13. Data: 2003-02-20 19:47:44
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Feb 19, 2003 at 10:56:33PM +0100, WaSyL wrote:

    >brak transakcji rozproszonych nie wiem czy jest nawet zgodnosc ze standardem SQL
    (chociazby wszystkie rodzaje JOINow i takie tam ...)

    E tam, Tobie przede wszystkim przeszkadza ze nie z Redmont.

    --

    --w

  • 14. Data: 2003-02-23 16:09:37
    Temat: do Multi
    Od: b...@w...pl (Krzysztof)

    Witam !

    Czy ktos przenosil sie do Multibanku przenoszac kredyt odnawialny ?
    Z ich info wynika, ze jest to prosta operacja,a z kalkulatora (z WWW)
    wynika, ze przyznaja spory limit.
    Czy tak jest faktycznie ? Czy sa jakies problemy, trudnosci ?
    Na co zwrócic uwage ?
    Bede wdzieczny za wszelkie rady i sugestie.
    Pozdrawiam.

    Krzysztof

  • 15. Data: 2003-02-23 18:36:48
    Temat: Re: do Multi
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy tak jest faktycznie ? Czy sa jakies problemy, trudnosci ?
    > Na co zwrócic uwage ?
    > Bede wdzieczny za wszelkie rady i sugestie.

    Mogłem sobie pozwolić na przeprowadzenie takiej eskapady w ten
    sposób, że najpierw założyłem konto i doczekałem się kart, haseł itp.,
    następnie zamknąłem konto w banku, z którego rezygnowałem, a dopiero
    później (już z potwierdzeniem zamknięcia i historią rachunku)
    wnioskowałem o limit kredytowy w Multi. Jedno jest pewne: niezbadane są
    ścieżki, którymi chadzają ludzie z Biura Kredytów Detalicznych. Konto
    likwidowałem w BSK, ale przyznałem się do innego limitu, w Telepekao.
    Gdyby ktoś starannie przeczytał dokumenty, jakie wysłałem do BKD, to nie
    byłoby problemu, bo wszystko było dokładnie wyjasnione. Tymczasem kazano
    mi zrezygnować z limitu w Telepekao. Musiałem na gwałt napisać i wysłać
    do BKD wyjaśnienie, bo taka sytuacja mi nie odpowiadała. W sumie sprawa
    zakończyła się pozytywnie dla mnie i bez opóźnień, ale cień na moją
    opinię o procedurach banku padł (inna sprawa, że nie była to wina samego
    Multi, tylko BKD, a to jak by nie patrzeć inny wydział BRE, ale zawsze
    psuje wizerunek).

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 16. Data: 2003-02-23 19:41:15
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Krzysztof <b...@w...pl> wrote:

    > Czy ktos przenosil sie do Multibanku przenoszac kredyt odnawialny ?

    Tak.

    > Z ich info wynika, ze jest to prosta operacja,a z kalkulatora (z WWW)
    > wynika, ze przyznaja spory limit.

    W moim przypadku była prosba. A limit dostępny faktycznie spory (Aquarius)

    > Czy tak jest faktycznie ? Czy sa jakies problemy, trudnosci ?

    Ja nie stwierdziłem, chociaż to zapewne zależy od wielu czynników.

    > Bede wdzieczny za wszelkie rady i sugestie.

    A konkretnie to z jakiego banku chcesz się przenieść (i dlaczego z PEKAO)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 17. Data: 2003-02-25 20:03:34
    Od: b...@w...pl (Krzysztof)

    > Mogłem sobie pozwolić na przeprowadzenie takiej eskapady w ten
    > sposób
    > Multi, tylko BKD, a to jak by nie patrzeć inny wydział BRE, ale zawsze
    > psuje wizerunek).

    Dzięki za info.
    Ja się zastanawiam jak będzie moja wiarogodność wyglądała w sytuacji, gdy w
    pewnym momencie wstrzymałem przelewy do PEKAO i zleciłem przelewanie do
    mBanku, a będąc zobowiązany do zasilania Eurokonta określoną kwotę zlecałem
    przelew środków na to konto, które natychmiast wychodziły zleceniem stałym
    do mBanku. To było wystarczające do przedłużania linii kredytowej, a na
    miesięcznych były tylko adnotacje "przeksięgowanie różne" i "przelew do
    innego odd banku".

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 18. Data: 2003-02-25 20:03:35
    Od: b...@w...pl (Krzysztof)

    > A konkretnie to z jakiego banku chcesz się przenieść (i dlaczego z PEKAO)

    Dokładnie. "niedostępność" Eurokonta WWW jest irytująca. Przez telefon
    wieczorem nie ustalę stanu konta, w bankomacie stan z dnia poprzedniego,
    brak możliwości dokonywania przelewów przez telefon i konieczność stosowania
    tokena do sprawdzenia stanu konta przez WWW - dla mnie nie do przyjęcia.
    Dlatego odchodzę. Dzięki za info.
    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 19. Data: 2003-02-26 08:06:18
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "Krzysztof" <b...@w...pl> wrote in message

    > Czy ktos przenosil sie do Multibanku przenoszac kredyt odnawialny ?

    W piatek zlozylem wniosek o otwarcie konta w Multibanku wraz z wczesniej
    wzietym od nich wnioskiem o linie kredytowa. Oczywiscie w pracy wpisali
    zaswiadczenie o zarobkach. Na wniosku o kredyt w rachunku wpisalem stan
    linii w Pekako, wszystkie karty charge i kredyt na samochod.
    Wczoraj zadzwonila Pani z Multi, powiedziala ze linia kredytowa zostala
    przyznana i zebym przyszedl na podpisanie umowy z zaswiadczeniem o
    zamknieciu linii kredytowej w Pekao.
    Wszystko zalatwiane w CUF na Krolewskiej/Marszalkowskiej w Wawie.

    Pozdrawiam,
    TOMEK