  • Data: 2008-01-24 01:28:24
    Temat: Re: dlug na karcie kredytowej za granica - pytanie
    Od: WitCha <c...@d...vito> szukaj wiadomości tego autora

    swen wrote:

    > Ukradziono?! Formalnie!!! A skad taki wyrok?

    Logika. Pożyczyłem, nie oddałem i nie chcę oddać = ukradłem. Jak chcesz
    to inaczej nazwać? Słucham. Nie jako prawnik, bankier, ale jako człowiek.

    > Juz wiesz, ze "on" ukradl?

    Ja napisałem, że "on"? Wskaż miejsce. Napisałem *bezosobowo*. Jak widać
    są wśród nas analfabeci, którzy nie potarfią czytać, a odpowiadają
    emocjonalnie na teksty, ktorych nie zrozumieli. ;-P

    Coz, jak widac sa wsrod nas jasnowidzowie, ktorzy
    > juz wybiegli w przyszlosc i widzieli "go" na lawie oskarzonych o kradziez i
    > zapadajacy wyrok...

    Napisałeś "jak widać". Gdzie Ty ich widzisz? A głosy też słyszysz?

    > Jak widac spora czesc osob w Polsce ma pedy moralizatorsko-skazujace.

    Ty to masz wzrok normalnie. Wszystko widzisz.

    > Szkoda tylko, ze milcza jak banki kradna...

    Co masz na myśli? Możesz rozwinąć?

    > Jak narazie to ow bohater watku niesplacil pozyczki co absolutnie nie jest
    > rownoznaczne z kradzieza.

    Nie spłacił i *nie zamierza*. Wiesz co to jest działanie w złej wierze?

    > Naprawde polecam troche ostroznosci w wydawania wyrokow...

    Dziękuję za cenne wskazówki. Zastosuję się, gdy będę wydawał wyrok. :-P

    --

    Pozdrowienia