  • Data: 2008-01-30 23:09:01
    Temat: Re: dlug na karcie kredytowej za granica - pytanie
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <b...@s...org> napisał w wiadomości
    news:xzu26gkn2wj6.1j2ufz2gt605x$.dlg@40tude.net...

    > To złodziejem zostaje się dopiero po wyroku sądu i wcześniejszym złapaniu
    > delikwenta?

    Do puty sad go nie oskarzy jest niewinny! Mozesz sie z tym nie zgadzac,
    mozesz srac stojac na glowie, ale tego nie zmienisz. nie tobie oceniac kto
    jest zlodziej a kto nie, bo za przeroszeniem, parda - gowno wiesz o calej
    sytuacji poza jednym pytaniem "co robic".

    > Ciekawe. Psychiatrą nie jestem, a jednak spokojnie stwierdzam,
    > że jesteś przygłupem.

    To co myslisz na moj temat, mam gleboko.. wiesz gdzie:)
    Fakt jest jednak taki, ze to ty kompromitujesz sie wydajac wlasne wyroki
    skazujace niemajac pojecia o czym piszesz.
    Czy wiesz juz gdzie sie kompromitujesz?

    > A czemu tak specjalnie zaznaczasz błędną pisownię? Zwykle tego nie robisz,
    > a stale niemiłosiernie kaleczysz język polski.

    Bo taki kaprys mialem.

    > Żebyś tak odniósł to do siebie...

    Masz cos merytorycznego w koncu do powiedzenia, czy zostaly ci inwektywy?