    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: dlug na karcie kredytowej za granica - pytanie
    Date: Thu, 24 Jan 2008 00:24:21 GMT

    news:fn88ls$882$1@news.onet.pl...

    > Wystawie/uzyska tytul wykonawczy i co z nim zrobi, skoro nie posiada
    > adresu dluznika ? Osobiscie rowniez nie wiem co sie podaje przy zakladaniu
    > konta w UK, ale byc moze to imie + naziwsko, adres lokalny + moze jakis
    > numer ubezpieczenia (przez analogie do USA).

    Jesli nie masz kogos w banku i przychodzisz jak to mowia, wprost z ulicy,
    musisz miec paszport lub inny dokument identyfikacyjny ze zdjeciem oraz tak
    zwane "proof of address" czyli potwierdzenie adresu w postaci rachunku za
    media (prad, gaz) podatek ect.
    Jesli masz kogos w banku to zadne z powyzszych....