  • 61. Data: 2014-09-03 21:02:16
    Temat: Re: demo nowy mbank
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl> writes:

    > Ale skąd wniosek, że 1% obszaru to 1% użytkowników? Użytkownicy zwykle
    > są mocniej zagęszczeni w obszarach, gdzie 3G działa.
    > Oczywiście, że nowy interfejs mBanku jest kompletnie zrypany. Wiem, bo
    > raz się przez przypadek do niego na jakieś 10 sekund zalogowałem.
    Ale odróżnijmy 2 rzeczy:
    1. ergonomia
    2. transfer/wymagania

    Co do ergonomii to sądzę, że chyba nowy jest nie gorszy niż stary
    (-błędy) a może nawet lepszy

    Co do wymagań (np. transfer) to niewykluczone, że stary lepszy .

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/

  • 62. Data: 2014-09-03 21:15:35
    Od: "oszczedny" <o...@p...pl>

    to nie jest wniosek. staram sie tylko zrozumiec skad wytrzasnal ten 1% a
    skoro pisal o pociagu to moze tym sie kierowal.
    pozdrawiam
    oszczedny

  • 63. Data: 2014-09-03 21:38:15
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Do tych klientów adresowany jest dostęp mobilny przez aplikację lub lajt.mbank.pl

    Nikt nie projektował nowego systemu na komputery i łącza sprzed 10 lat, tylko takie
    jakie są teraz i spodziewane w przyszłości. Postęp wymuszony występuje w każdej
    dziedzinie. Czy piszesz do tvp kalumnie, że nie możesz oglądac tv na starym
    kineskopie, albo przez dekoder i obraz jest ucięty i o jakości poniżej krytyki? Nie,
    przeszedłeś na cyfrę, bo nie miałeś wyboru. Bank miał podobny problem i zrobił to co
    zrobił. Efekt jest taki, że wszyscy nowi klienci akceptują system od razu, większość
    starych po kilku dniach pracy, a część nie zaakceptuje go i tyle. Wszystko jest
    oszacowane i policzone, a decyzja podjęta. Odwrotu nie będzie.

  • 64. Data: 2014-09-03 21:41:29
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-09-03, oszczedny <o...@p...pl> wrote:
    > ciekawe skad wniosek ze jest ich akurat 1%, bo nawet jakby patrzec poprzez
    > pryzmat pociagu to 10 min to nie jest 1% z 5 h...

    10 min _przez lasy i zadupia_.
    Na pewno mieszka tam tyle samo osób co w dajmy na to Wrocławiu. Jasne.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 65. Data: 2014-09-03 21:41:46
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-09-03, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Erm. Pod warunkiem, że masz "właściwego" operatora. W przypadku Play
    > jest z tym baardzo różnie.

    To jest właśnie przypadek "albo nie chce".

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 66. Data: 2014-09-03 22:11:44
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 02 Sep 2014 11:52:12 +0200, gg <g...@g...com> wrote:

    >P.S. Gdzie się przenosicie jak wam wyłączą stary interfejs?
    Zanim wyłączyli uciekłem do bzwbk korzystając z tego ze bank płacił za
    KGP.

    WAM
    --
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
    pokoje nad morzem www.nadmorze.pl

  • 67. Data: 2014-09-04 00:01:29
    Od: Joossef <x...@g...com>

    W dniu 03.09.2014 o 22:11 WAM <n...@n...nopl.pl> pisze:

    > Zanim wyłączyli uciekłem do bzwbk korzystając z tego ze bank płacił za
    > KGP.

    Ja jestem w trakcie przenosin. Wszystko już przerzuciłem do banku, który
    ma interfejs nie tylko dla dwudziestolatków.
    Przy okazji przerzuciłem rodzinę (przelewy wewnętrzne są ważne).
    Nie lubię dostawać oczopląsu od oczojebnych kolorków i oglądać debilnych
    reklam i animacji.
    Wycinanki kurpiowskie wolę na festynach ludowych.
    Młodym, wychowanym na fejsbuku i twitterze się podoba. Innym niekoniecznie.
    Rzecz gustu i smaku.
    Ale to się po prostu ma, albo jak widać po tfurcach wieśniackiego layoutu,
    nie...

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 68. Data: 2014-09-04 00:13:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 03 Sep 2014 10:36:20 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > No, ale jeśli wyciagają "z przeglądarki" (co to swoja drogą znaczy?) to
    > chyba wyciagną i przy starym i przy nowym chyba, że czegoś nie rozumiem?

    Niektore wyciagania wymagaja umieszczenia stosownego przycisku na
    stronie.

    > No i?

    Nie wiem jak dziala, ale zakladam ze FB jakos w tym posredniczy.

    > Wiesz. Ja pamiętam czasy Aktiweksa w BPH, stron "IE only" i naprawdę
    > _teraz_ nie ma na co narzekać - banki się trochę nauczyły, może trochę
    > technika poszła do przodu i jest łatwiej pisać przenośny soft,

    Jedno i drugie. Javascript dosc mocny, choc w sumie chyba juz od wielu
    lat, i banki i tfurcy sie czegos nauczyli.

    >i jakoś nie boję się że "przestanie działać"

    Jak uzywasz w miare nowego i popularnego systemu to nie ma sie czego
    bac, ale jak lubisz cos starego to jest.

    O, wlasnie przestalo dzialac. telefon z Androidem, w miare nowy i
    Aero2. Ladowala sie strona ladnych pare minut i nie zaladowala do
    konca ...

    > Może trzeba używać tej mobilnej aplikacji? (NIe wiem, nie uzywam)

    Mobilna aplikacja jest z zalozenia jeszcze mniej kompatybilna.
    A ta w dodatku jest kulawa.

    J.

  • 69. Data: 2014-09-04 01:58:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Joossef" op.xlmssrknms06zs@ms

    : Rzecz gustu i smaku.

    Gdy byłem małym chłopcem, uczono dzieci, że w książkach
    ważna jest treść zapisana zwykle literami. Wydawnictwa
    ozdobione ruchomymi figurkami czy odgłosami oraz obrazkami
    mieliśmy uważać za niezbyt ;) wartościowe.

    Bywa i tak, że jakiś pseudoartysta jest wyśmiewany:

    -- u ciebie trzeba podpisać zdjęcie
    lub
    -- u ciebie trzeba opisać serenadę. ;)

    -=-

    Dla mnie mBank był porażką niemal pod każdym
    względem, ale MIAŁ dobry interfejs WWW. ,,Teraz już nic nie pozostało...''. ;)

    -=-

    Google mówi, że dziś rocznica narodziń JSłowackiego, tedy zacytujmy Beniowskiego:

    Chodzi mi o to, aby język giętki
    Powiedział wszystko, co pomyśli głowa:
    A czasem był jak piorun jasny, prędki,
    A czasem smutny jako pieśń stepowa,
    A czasem jako skarga nimfy miętki,
    A czasem piękny jak aniołów mowa...

    Kiedyś ludzie wyrażali swe myśli słowami -- nie gifami czy efelvami. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 70. Data: 2014-09-04 05:06:39
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Niektore wyciagania wymagaja umieszczenia stosownego przycisku na
    > stronie.

    No dobrze, ale jaki to ma związek z różnicą stary/nowy interfejs?

    > Nie wiem jak dziala, ale zakladam ze FB jakos w tym posredniczy.

    No i ? Jaki związek ze starym nowym interfejsem? Zwłaszcza jeśli nikomu
    "na fejsa" nie przelewasz?

    [...]
    > Jak uzywasz w miare nowego i popularnego systemu to nie ma sie czego
    > bac, ale jak lubisz cos starego to jest.

    Ale to chyba zawsze tak było? A z mojego punktu widzenia i tak jest o
    wiele lepiej niż było.

    > O, wlasnie przestalo dzialac. telefon z Androidem, w miare nowy i
    > Aero2. Ladowala sie strona ladnych pare minut i nie zaladowala do
    > konca ...

    No i?
    KJ

    --