    From: "miumiu" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: deklaracja FATCA
    Date: Wed, 29 Nov 2017 09:55:39 +0100

    >Użytkownik "Dawid Rutkowski" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    roups.com...
    >Jedna sprawa, czy to jest legalne, a inna, czy nie jest kretyńskie.
    >Kretyńskie jest i zawracanie d4 tym oświadczeniem jest bez sensu, bo bank i
    >tak ma obowiązek sprawdzić samemu i jeśli >ma podejrzenia, to zakapować.
    >Może chcieli mocniejszy bicz na łobuzów ukręcić, by jeszcze im za ew.
    >złożenie fałszywego oświadczenia dowalić ? ;>
    >Zaś co do skutków podatkowych w USA - banki nie mają obowiązku czegokolwiek
    >w tym temacie wyjaśniać i widziałem w >bankowych tekstach około-FATCA-owych
    >odsyłanie do doradców podatkowych.

    Kretyńskie to są pytanie przy ubieganiu się o wizę do USA typu : czy
    zamierzasz zajmować się prostytucją? czy zamierzasz prać brudne pieniądze?
    czy uczestniczysz w handlu ludzmi? czy zamierzasz zajmować się szpiegostwem?
    czy jesteś członkiem organizacji terrorystycznej? czy wspierasz finansowo
    terrorystów? czy uczestniczyłeś w ludobójstwie? czy rekrutowałeś
    dzieci-żołnierzy? czy jesteś zabójcą? czy zajmowałeś się przymusowym
    pobieraniem czyichś organów do przeszczepu?
    I jak tu odpowiadać zgodnie z prawdą? :P

    Pzdr