  • Data: 2017-11-28 12:39:09
    Temat: Re: deklaracja FATCA
    Od: t...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Może dla 99,99% jest to tylko upierdliwe,

    nie wiem jak dla kogo, ale dla mnie to w ogóle nie jest upierdliwe.
    zakładam konto to mam jedno pole więcej do zaptaszkowania i tyle.

    jeden ptaszek w te czy we wte, to (biorąc pod uwagę np. wszystkie idiotyzmy
    związane z przetwarzaniem danych i rzekomo dobrowolną zgodą na przetwarzanie)
    nie jest powód aby marudzić.

    mogę narzekać na to, co rzeczywiście utrudnia życie, ale na FATCA nie narzekam