  • 1. Data: 2002-01-16 09:59:53
    Temat: debet w citi
    Od: <n...@n...com>

    citi przywrocilo mozliwosc ubiegania sie o debet. debet jest
    oprocentowany na 19.99% do tego jest prowizja w wysokosci
    1.49% od przyznanego limitu. jak obliczyc ile wynosi realne
    oprocentowanie, by bylo latwiej porownac ich oferte do innych?

    na pierwszy rzut oka, wyglada to na pierwszy ich produkt bez
    zadnych kruczkow. ja ubiegalem sie o maksymalny limit i dostalem
    2x pensja netto.

    a jak to wyglada w innych bankach? pamietam mialem kiedys
    debet w wbk, oprocentowanie tez oscylowalo przy ok 20% i tez
    placilem prowizje przy ustaleniu i odnawianiu. mozecie
    przytoczyc warunki waszych debetow?

  • 2. Data: 2002-01-16 10:14:39
    Temat: Re: debet w citi
    Od: "Władysław Jagiełło" <w...@p...gazeta.pl>

    Do tej pory w (spadek po Handlobanku) nie było żadnych prowizji od
    przyznanego limitu debetowego. Teraz Citi wprowadza prowizję coroczną.
    Korzystasz czy nie - płacisz.
    Z drugiej strony jednak Citi w tym wypadku było litosciwe i nie każe płacić
    co miesiąc
    jak BPH-PBK .
    Tak więc z mojego punktu widzenia jest to zmiana na gorsze - płaciłem tylko
    odsetki, a traz bedę płacił czy korzystam czy nie prowizję + odsetki.
    Pozdrowienia

    Władysław Jagiełło

  • 3. Data: 2002-01-16 10:45:13
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...com>

    Użytkownik <n...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > debet w wbk, oprocentowanie tez oscylowalo przy ok 20% i tez
    > placilem prowizje przy ustaleniu i odnawianiu. mozecie

    pko bp 16,6 % - przyznanie 0,5% (to dla stałych klientów - rachunek ponad
    rok)
    dla innych pól procenta wyżej chyba

    multibank 16% , prowizja 1% i fachowa, miła obsługa

    i ty mówisz że citi nie ma kruczków i nie jest oszustem ??????? :))

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 4. Data: 2002-01-16 11:05:01
    Od: <n...@n...com>

    Piotr Orzechowski <n...@p...com> wrote:

    > i ty mówisz ?e citi nie ma kruczków i nie jest oszustem ??????? :))

    kruczki citi a ich cena to dwie rozne sprawy. jestem gotow placic
    drozej ale domagam sie jasno okreslonych zasad. tylko tyle.