eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankidarmowe rachunki firmowe dla ngo (fundacji i stowarzyszeń) › Re: darmowe rachunki firmowe dla ngo (fundacji i stowarzyszeń)
  • Data: 2016-05-04 21:59:06
    Temat: Re: darmowe rachunki firmowe dla ngo (fundacji i stowarzyszeń)
    Od: n...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawe, czy te rachunki lub przynajmniej ich część
    > są dostępne dla Rad Rodziców.

    z tej listy najprawdopodobniej kwalifikuje się Bank BPS,
    ale trzeba napisać do nich email i zapytać.

    moje doświadczenia wskazują że mają niekompetentną
    infolinię głosową (pani przy mnie na głos zastanawia się
    jak interpretować regulamin) i bardzo kompetentną
    infolinię emailową (poczekałem 2-3 dni bo musieli zapytać
    radcę prawnego i dostałem konkretną odpowiedź w bardzo
    nietypowej i skomplikowanej sprawie)

    doradzam napisać pod email: k...@b...pl