  • Data: 2009-04-28 06:08:45
    Temat: Re: darmowe konta bankowe - ZESTAWIENIE
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:20090428000140.34b64773@cartel...

    > To może jeszcze to dorzuć:
    >
    > https://www.online.citibank.pl/page.do?content=citio
    ne_direct

    niezłe warunki zniesienia kosztów: 5k wpływów
    dodam i chyba zmienię deczko, opcja będzie włączać płatne konta z
    możliwością zniesienia opłaty, a opłata będzie od razu się sumowała z info o
    zniesieniu pod gwiazdką

    zestawienie ma pokazywać w pełni opłaty miesięczne
    żal mi inteligo bo oni chcą tylko widzieć 100zł na koncie a citi aż 5k
    comiesięcznych wplywow