    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: darmowa KK
    Date: Thu, 22 Sep 2011 09:53:57 +0100

    "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> wrote in message
    news:9dtqj0FrbdU1@mid.uni-berlin.de...

    > Alez rozumiem doskonale.

    Nie nadal nie rozumiesz... Parafazujac ostatnie medialne doniesienia z wysp
    w Polsce: Nie kazdy cygan to rom.
    Wg. twojego toku rozumowania i polskiego kazdy cygan to to samo co rom...

    > W UK sa karty kredytowe, do ktorych trzeba spelnic jakies warunki, i
    > takie, do ktorych nie trzeba spelnic warunkow (poza jakimis oczywistymi,
    > jak pelnoletnosc, niebycie bankrutem itp.).

    Nie! Zrozum w UK nie ma kart kredytowych z oplatami lub warunkami by ich nie
    bylo. To co tobie sie wydaje, ze jest to zupelnie inna beczka tematu.
    Porownam ci to do pomocy drogowej.
    Pomoc drogowa w UK jest powrzechnie dostepna dla kazdego zmotoryzowanego, AA
    mozesz sobie bez problemu wykupic. Jednak nie ma nic na przeszkodzie bys
    zalozyl z kumplami wlasna pomoc dorgowa i tylko obracal sie wokol swoich
    znajomych, to jednak ze to twojego klubu nie wpusisz innych bez pewnych
    warunkow nie oznacza, ze w UK pomoc dorgowa czasem jest a czasem nie
    obwarunkowana. Czy bteraz rozumiesz?
    Dla zwyklego zjadacz chelba jak ty, ja watkodawca - nie ma warunkow i oplat.
    Nie bylo pytania o elitarne kluby czy dodatkowe opcje do kont. Postaraja sie
    to zroznicowac. Wiem, ze w Polsce nie jest to latwe! Bo nie bylo takich
    tradycji i takich systemow.
    Podales nizej jeden z najbardziej chyba elitarnych bankow na swiecie, gdzie
    przyjmuje sie ludzi zarabiajacych powyzej 75k funtopw rocznie a standardowy
    klient to osoba z dochodami ponad 1mln funtow rocznie - pomys ilu znajdziesz
    ludzi ktorzy na tym forum beda w zasiegu tego klubu? Nawet jak wszyscy
    czytelnicy sie zloza to nie wystarczy na jedno konto. Postaraj sie to
    zrozumiec.
    Warunki czy oplaty dotycza tylko specyficznego klienta, nie ogolu o ktrym
    piszemy. Prtoblem polega na tym, ze w polsce coraz mniej ludzi potrafi
    czytac ze zrozumieniem i logicznie przeanalizowac problem. Jak to powiedzial
    jeden z kaczorow: biale jest czarne a czarne biale- dokladnie tak was
    nuczono. Malo tego, w Polsce z tego co czytam ludzie zyja skrajnosciami:
    albo biale albo czarne, nie dostrzegajac, ze pomiedzy jest miliony odcieni
    szarosci. Dlatego nie potrafisz tego zrozumiec.
    I jak juz napisalem wczesniej ja sie poddaje. Nie dam rady przeskoczyc wielu
    lat indoktrynacji telewizyjnej. Moze kiedys to zrozumiesz...

    > Jednak twoje bucowanie o "kazda karta w UK jest darmowa" i "zadna nie ma
    > warunkow" - wynika to z tak glebokiej niewiedzy, braku jakiegos
    > elementarnego zastanowienia / refleksji (chyba malo kto zna oferte
    > wszystkich bankow w calym kraju, aby glosic tak zdecydowane sady?),
    > wrodzonej klotliwosci, a moze po prostu glupoty?

    Jak napisalem wyzej, nie rozumiesz czegos i zamiast postarac sie zrozumiec
    rzucasz inwektywami.
    Zawsze mozesz zapytac to postaram sie wyjasnic.
    Naprawde nie ma zadnych oplat ani warunkow by ich nie bylo jak chcesz miec
    KK w UK!