    Date: Wed, 21 Sep 2011 00:23:18 +0100
    From: pmlb <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: darmowa KK

    On 20/09/2011 23:51, Tomasz Chmielewski wrote:

    > Znowu cos mieszasz, bo jak do tej pory nie pisalem o zadnych oplatach za
    > karte, tylko o warunkach, jakie nalezy spelnic.

    Poddaje sie...
    Autentycznie z glupota nie wygram, to fakt!

    Moze inaczej.
    KONTO ma dodatki koemrcyjne w tym i karte na takich i takich warunkach -
    jako dodtatek do konta nie jako ekstra karta - jarzysz czy nadal ciemno
    i pustostan?
    To konto ma tez pomoc drogowa AA ale to nie znaczy, ze pomoc drogowa AA
    by wykupic trzeba spelnic warunki... rozumiesz?!
    Potrafisz pojac czym jest ekstra dodatek do jakiegos produktu?
    Jak mam ci to prosciej wyjasnic?
    Jak kupujesz TV to jako dodatek promocje mozesz dostac film amerykasnki
    kat. d
    Ale nie oznacza, to ze by nabyc film usa kat d. musisz spelnic warunki -
    dociera?
    To jest produkt adresowany do posiadaczy konkretnego KONTA na innych
    zasadach, zrozum ze to!

    > Rozmawiamy o karcie, nie o koncie.

    Ale baranie (inaczej sie juz nie da) ta karta jest do tego konta i tylko
    do niego jako ewentualny dodatek.

    > Rozmawiam z bucem, zdaje sie?

    Jesli masz przed soba lusterko to calkiem logiczne rozumowanie.

    > Ale ja nigdzie nie pisalem, ze jest platne.
    > Pisalem tylko, ze sa warunki do spelnienia do tej karty.
    >
    > http://www.bankofscotland.co.uk/creditcards/advantag
    e-credit-card/

    > To qualify for this offer you need one of the following:
    >
    > A current account with us into which you pay ?1,000 or more each
    > calendar month
    > An Ultimate Reward Current Account
    > Or switch your current account to us using our dedicated Switching
    > Service and pay in ?1,000 or more each month or open an Ultimate Reward
    > Current Account
    >

    > [ciach bucowanie, "W UK nie ma warunkow!" itp.]

    Karta jest wiec wylacznie dla posiadaczy konta o nazwie "An Ultimate
    Reward Current Account" jako dotatek dla tych klientow.
    Rozumiesz tekst pisany?
    ta karta jest wylacznie dla posiadaczy tego konta - potrafisz to zrozumiec?
    Rownie dobrze mozesz sie ubezpieczyc d wyjazdow zagranicznych w setce
    innych miejsc, by sie ubezpieczyc nie musisz spelnic warunkow posadania
    konta, kupujac to konto masz w nim ubezpieczenie i jako dodatek mozesz
    wziasc karte kredytowa na pewnych korzystniejszych warunkach.
    Rozumiesz stwierdzenie members only?

    OK, po przemysleniu chwlowym chyba wiem o co ci chodzi!
    W Polsce KK mozna tylko otrzymac jak sie ma konto w danym banku ktory KK
    wydaje, moze z tego wynika brak zrozumienia przez ciebie, ze by KK
    dostac w UK za darmo nie trzeba spelnic zadnych warunkow...
    Bo w Polsce tylko sa KK powiazane z konkretnymi kontami.
    Tylko naprawde postaraj sie zrozumiec, ze TA KK ktora przytoczyles jest
    oferowana jako dodatek posiadaczom danego konta na zasadzie members only.
    Inny przyklad:
    plywalnia, by isc na plywalnie nie musisz byc czlonkiem klubu
    polywackiego, ale czlonkowie klubu plywackiego maja darmowa jedna sesje
    w tygodniu. To jednak nie oznacza, ze ty by skorzystac z basenu misusz
    byc czlonkiem klubu i spelnic ich warunki.

    ps.
    Teraz widac, jak bardzo bankowosc w polsce jest zacofana...
    Najgorsze jest to, ze dla ludzi (na pewno nie wszystkich) ciezko sobie
    wyobrazic, ze gdzies jest inaczej! Ba! Ze to co standardem jest w polsce
    w takiej UK np. jest wylacznie dodatkiem.