    From: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: darmowa KK
    Date: Wed, 21 Sep 2011 00:51:05 +0200

    On 21.09.2011 00:34, pmlb wrote:

    > Czlowieku pomyliles karte ktora dostajesz do konta z karta kredytowa to
    > juz jeden szczegol, kolejny jest taki, ze oplaty sa za konto nie za
    > karte. Poza tym napisalem ci wyrazie, placiszza uslugi komercyjne
    > dodatkowe do konta nie za konto i karte.

    Znowu cos mieszasz, bo jak do tej pory nie pisalem o zadnych oplatach za
    karte, tylko o warunkach, jakie nalezy spelnic.

    > Konto moze sie nazywac platinum i tez bedzie miesieczna oplata bo w
    > ramach konta sa ubezpieczenia

    Rozmawiamy o karcie, nie o koncie.

    > ale nie rozmwaimy o uslugach dodatkowych
    > komercyjnych ale o samej karcie kredytowej czy debetowej - czy potrafisz
    > to zrozumiec? Czy za trudne?

    Rozmawiam z bucem, zdaje sie?

    > Czlowieku mylisz pojecia! Co innego konto z dodatkami a co innego karta
    > kredytowa. Nie ma zadnego warunku na otrzymanie karty debetowej, to co
    > ty wyciagles dotyczy wylacznie konta. Jak nie chcesz ubezpieczenia na
    > podroze zagraniczne bedziesz miec za darmo - czy rozumiesz?
    > Sama karta jak i konto jest absolutnie bezplatne.

    Ale ja nigdzie nie pisalem, ze jest platne.
    Pisalem tylko, ze sa warunki do spelnienia do tej karty.

    http://www.bankofscotland.co.uk/creditcards/advantag
    e-credit-card/

    To qualify for this offer you need one of the following:

    A current account with us into which you pay ?1,000 or more each
    calendar month
    An Ultimate Reward Current Account
    Or switch your current account to us using our dedicated Switching
    Service and pay in ?1,000 or more each month or open an Ultimate Reward
    Current Account

    [ciach bucowanie, "W UK nie ma warunkow!" itp.]

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org