    From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <61f6f5f4$0$515$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <1f5yvq5ve71y1$.12ivkifect3ah.dlg@40tude.net> <m...@p...waw.pl>
    <61f7def8$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: czyszczenie BIK - możesz to zrobić sam, bezpłatnie
    Date: Mon, 31 Jan 2022 19:14:49 +0100

    Na podstawie informacji zażądanej przeze mnie od prezes sądu rejonowego w bodajże
    Zamościu (bo tam sobie rzekomy wierzyciel otworzył
    rachunek bankowy twierdząc, że to miejsce spełniania świadczenia), jeden nakaz
    zapłaty zajmował sądowi 17 sekund (kilkadziesiąt czy
    kilkaset tysięcy nakazów rocznie na wniosek jednej firmy windykacyjnej na obsadę sądu
    x8h x20d x12m).
    Ja obaliłem, ale kilkanaście tysięcy ludzi nie.

    -----
    > ale niestety "puszcza" nawet zupełnie niezasadne roszczenia, dlatego warto się
    bronić jeżeli jest szansa na to, że kwota nie jest