  • 1. Data: 2003-01-07 20:27:36
    Temat: czy zakupy Visą Electron bezpłatne
    Od: j...@o...pl

    Dostałem z PKO BP oferte odbioru karty PKO Ekspress Visa Electron. Piszą, że
    nie ma żadnych opłat przy zakupach w sklepach w kraju i ZA GRANICĄ. Czy to
    prawda? (Tak dzis jest, że się własnemu bankowi nie zawsze wierzy)

    Dziękuję za comment od bardziej doświadczonych praktyków. Serdecznie wszystkich
    pozdrawiam, Jacek

  • 2. Data: 2003-01-07 20:51:41
    Temat: Re: czy zakupy Visą Electron bezpłatne
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dostałem z PKO BP oferte odbioru karty PKO Ekspress Visa Electron. Piszą, że
    > nie ma żadnych opłat przy zakupach w sklepach w kraju i ZA GRANICĄ. Czy to
    > prawda? (Tak dzis jest, że się własnemu bankowi nie zawsze wierzy)

    TAK bezgotówkowe

  • 3. Data: 2003-01-08 06:54:15
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    Piszą, że

    > TAK bezgotówkowe

    Tak, czyli nie...;-)
    Tak, to prawda, ze nie ma oplat.
    W kraju i za granica.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2003-01-08 07:11:13
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    za towar trzeba zaplacic :)
    nia ma tylko prowizji dla banku za transakcje

    Piotr

  • 5. Data: 2003-01-08 10:19:57
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <j...@o...pl>
> [...]
    > nie ma żadnych opłat przy zakupach w sklepach w kraju i ZA GRANICĄ. Czy to
    > prawda? (Tak dzis jest, że się własnemu bankowi nie zawsze wierzy)

    nie przypomniam sobie zeby jakis bank pobieral prowzje od bezgotowkowych
    operacji VE - taki jest zwyczaj we wszystkich bankach ;-)
    *** blad ***