  • 1. Data: 2003-01-07 19:56:28
    Temat: Ynteligencja
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    że moje konto w mBanku się osttanio opróżniło, zmuszony byłem sięgnąć
    po betonowe 100zł z Inteligo, Zaglądam w menu bankomata, a tu opcja
    sprawdzania salda, która... nie wyświetla salda na ekranie... Więc
    a) jak drukarka zepsuta, to się nie sprawdzi salda i tak
    b) saldo nie powoduje wyplucia kwitka, więc żeby sprawdzić saldo, a
    potem wybrać kasę to se ne da :-)

    Zastanawiam się, kto takie ,,genialne'' wymyślił. Podejżewam, że
    Euronet, ale kto to wie, może na zyczenie Inteligo? Bo pasuje idealnie
    do polityki drapania się po glowie przez plecy prezentowanej przez
    całokształt obsługi klienta Inteligo.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/