  • 21. Data: 2002-07-16 13:01:08
    Temat: Re: czy wam tez chodzi mBank jak krew z nosa?
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > oj radze mBank-owiczom zaczac szukac innego, porzadnego banku bo tego bledu
    > nie da sie naprawic bez napisania systemu na nowo na skalowalna platforme...

    A mi cały czas chodzi jak burza.

    TM

  • 22. Data: 2002-07-16 13:07:25
    Od: "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał:

    > A mi cały czas chodzi jak burza.

    U mnie to samo :-)

    hosi

  • 23. Data: 2002-07-16 13:13:46
    Od: "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl>

    Użytkownik "Mscislaw" <M...@n...com> napisał:

    > no dobra, geniuszu karpat, podaj mi prosze link WWW gdzie jest napisane w
    > jakiej technologii (z wylistowaniem ktory "tier" jest wykonany w jakiej
    > technologii) jest oprogramowanie mBanku wykonane!

    Chłopie!
    Idź już sobie na inną grupę bo się zaczynasz nudny robić.
    Poza tym NTG i PW!

    hosi

  • 24. Data: 2002-07-16 13:19:43
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jul 16, 2002 at 04:08:34AM +0300, Mscislaw wrote:

    > no dobra, geniuszu karpat, podaj mi prosze link WWW gdzie jest napisane w
    > jakiej technologii (z wylistowaniem ktory "tier" jest wykonany w jakiej
    > technologii) jest oprogramowanie mBanku wykonane!

    A poco ma to mowic? A nie moze to byc apache ktory dla wygody tworcow
    pliki cgi w perlu nazywa .asp?

    > jesli nie podasz to znacze ze mam racje: oprogramowanie mBaku oparte jest na
    > ASP ktora
    > juz obecnie jest technologia przestarzala bo Microsoft obecnie kaze uzywac
    > ASP.NET (rozszerzenei plikow .aspx) oraz nieskalowalna (tak jak np. Java
    > EJB).

    o tym co mi kaze uzywam ms to ja nie powiem nic, bo to bardzo NTG.

    > wiec albo podaj cos wiecej albo zamilcz bo na razie fakty mowia za siebie:
    > mBank uzywa sie superwolno - 3 przelewy w 1 godzine? co to jest? to jest
    > powolne nieskalowalne ASP.

    He, znasz moze Krzyska? Bo ja smiem twierdzic jesli nie wiesz tego
    lepiej do niego (bo nie pisales chocby fragmentu) to zamilcz ;-)

    --

    --w

  • 25. Data: 2002-07-16 13:20:43
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jul 16, 2002 at 04:15:23AM +0300, Mscislaw wrote:

    > nieprawda, to JEST na temat. ja sie przy wyborze banku kieruje m.in. tym
    > jaka technologia jest wykonane oprogramowanie tak ze wiem jak to dziala i ze
    > moge na tym polegac...

    Zgoda. To jest istotne.

    > a widze ze hosi to kolejny fanatyk mBankowy (mBank najlepszy, wszystko inne
    > to buraki).

    Nie, tylko wyobraz sobie ze niektorzy moga wiedziec wiedzej niz
    mizerne revers ing. robione na podstawie 2 komunikatow ;-)

    --

    --w

  • 26. Data: 2002-07-16 13:21:33
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > U mnie to samo :-)

    No tak jak zapowiadali w CyberCafe - poprawiło się, tzn. wróciło do
    przyzwoitego stanu sprzed upgrade'u. Pewnie ekspresowo przeszli na
    jakieś "skalowalne" rozwiązanie :-)

    Jacek

  • 27. Data: 2002-07-16 13:25:44
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jul 16, 2002 at 04:21:44AM +0300, Mscislaw wrote:

    > no to niech przemowi i powie dokladnie na jakim software zrobiony jest
    > mBank!

    A po co? Bo Ty tak chcesz? ;-)

    > bo jesli niepowie to podtrzymuje moje twierdzenie: amatorszczyzna w
    > przestarzalym, nieskalowalnym ASP.

    Pomijam fakt ze asp i .net do gnioty. Pomijam i nie chce tematu
    poruszac.

    Ale czy rozrozniasz kanal internetowy od wew. systemu banku?

    --

    --w

  • 28. Data: 2002-07-16 13:28:46
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jul 16, 2002 at 04:26:24AM +0300, Mscislaw wrote:

    > no to niech powiedza! jesli rozwiazanie software banku jest zrobione
    > porzadnie to jest powod do chwalenia sie (np. idz na http://www.gazeta.pl i
    > patrz na dole strony) a jesli kiepsko, nieskalowalnie, to jest ukrywane...

    Nie uwazasz ze za taki napis na dole to dostala gazeta spory upust?

    A ja sie pytam - a po co maja mowic w jakim systemie to jest
    napisane?

    --

    --w

  • 29. Data: 2002-07-16 13:40:56
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Mscislaw" <M...@n...com> wrote in message news:ah15cm$5nq$1@phys->

    >oj radze mBank-owiczom zaczac szukac innego, porzadnego banku bo tego bledu
    > nie da sie naprawic bez napisania systemu na nowo na skalowalna
    platforme...

    "Co Ty **** wiesz" o mBanku ?

    BAH

  • 30. Data: 2002-07-16 13:44:04
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Mscislaw znowu nadaje:

    > no to niech przemowi i powie dokladnie na jakim software zrobiony jest
    > mBank!
    > bo jesli niepowie to podtrzymuje moje twierdzenie: amatorszczyzna w
    > przestarzalym, nieskalowalnym ASP.

    Jeśli mi natychmiast nie powiesz, z czego są zrobione zelówki moich
    kamaszy, będę podtrzymywał twierdzenie, że jestes głupi jak but.
    Co do banków - zadzwoń do Microsoftu i zapytaj, z jakiego banku _każą_
    korzystać w tym sezonie. Tam się przenieć, bo to będzie najlepsiejszy bank
    na świecie.

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........