  • Data: 2002-01-31 19:19:10
    Temat: Re: czy to jest zgodne z prawem???
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:a3c4ec$10mo$1@pingwin.acn.pl...
    > w zeszlym roku realizowalam w mbanku p/p oplacajac w ten sposob naleznosc
    > dla aster citi. niedawno zamknelam r-k w mbanku i teraz okazalo sie, ze
    > potrzebuje miec potwierdzenie zrealizowanego p/p.
    >
    > mbank odmawia mi wydania potwierdzenia p/p, bo zliwkidowalam u nich r-k.
    czy
    > to jest zgodne z prawem? mi sie wydaje, ze moge prosic o takie
    > potwierdzenie, a bank ma obowiazek przechowywac takie dane przez kilka lat
    > nie powinien robic mi problemu....

    Jezeli potrzebujesz potwierdzenie przelewu dla wierzyciela to zakladam, ze
    dostalas jakies upomienie. Po prostu zrob jego ksero, napisz reklamacje
    [przelew wg. wierzyciela nie doszedl] i razem wyslij to do mBanku. Beda
    musieli odpisac.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl