eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie? › Re: czy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie?
  • Data: 2017-08-19 20:48:49
    Temat: Re: czy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 19 sierpnia 2017 18:49:11 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
    > Ja z kart prawie nie korzystałem, a nawet potem nie miałem, do 2014 - i też >żyć
    się da. Ale jak używać kart to najlepszych - a KK zwykle jest lepszą kartą >niż KD -
    jeśli chce się robić coś więcej niż płacić w terminalu czy wypłacać z >bankomatu - bo
    polski profil użytkowania wykrzywia obraz.

    Dawaj gdzie ja wykrzywiam obraz:
    Karte mam już naście lat, wypłacam nią z bankomatów w Polsce i za granicą czasami,
    płacę w sklepach, płacę na Allegro i Aliexpres czy u innych chinoli. Pizze czy inne
    szybkie żarcie też kartą opłacam najczęściej
    Z Żabkomatu wypłacam także z czasami, paliwo tankuję itp
    Gdzie wykrzywiam obraz?

    > Co ciekawsze, w 2014 łatwiej było o darmową KK niż KD. A np. KK db pozwala
    bezprowizyjnie+GP opłacać rachunki domowe - i wlicza się to do sumy transakcji
    zwalniających z opłaty.
    > Potem udało się wycyganić darmową KK gold z citka ;>
    > I w biedronce o wiele milej się płaci - i nie trzeba im już odmawiać tego "3,46" ;>
    >
    > Zaś co do krawędzi - to oczywiście podstawowa zasada, że wydaje się tylko kasę,
    którą już się zarobiło - i na specjalnym KO zawsze leży suma większa niż wykorzystany
    limit.
    > A reszta limitu jest na specjalne okazje - np. jak kupowałem meble przez net w ikei
    za ponad 3k, to płaciłem to 3k 3 razy, bo dwa zamówienia trzeba było anulować. I
    dzięki KK nie było problemu z czekaniem na zwrot.