  • 1. Data: 2005-09-01 21:00:05
    Temat: czy ta karta naprawde tak wygląda?
    Od: trainer <t...@p...org>

    Cześć,
    czy ktoś niedawno wyrabiał tę kartę w BPH? - na oficjalnych stronach
    banku znajduje się ten obrazek
    http://www.kartykredytowe.pl/files/zdjecia/karty/pre
    mium1.jpg
    jako aktualny, a o ile pamiętam to już ok. 2-3 lata temu przestali
    eksponować fragment "PBK", od jakiegoś roku znowu zmienili na tą
    czerwoną falkę,
    może nakupili w Chinach cały statek tych kart ze starym logo i będą
    wytłaczać nazwiska do konca świata i o jeden dzień dłużej?

    pozdr
    trainer

  • 2. Data: 2005-09-01 21:07:26
    Temat: Re: czy ta karta naprawde tak wygląda?
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    ja mam kartę bursztynową BPH Premium Club, mogę ci przesłać fotkę na maila
    jeżeli chcesz.

    --
    pozdrawiam,
    mk

    ---------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku, to przelej ją ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 3. Data: 2005-09-01 21:07:48
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    Przynajmniej od 0,5 roku chodzą z nowym logo.

    Pozdr
    Adam

  • 4. Data: 2005-09-01 21:14:00
    Od: trainer <t...@p...org>

    Marcin Kubiczek wrote:
    > ja mam kartę bursztynową BPH Premium Club, mogę ci przesłać fotkę na maila
    > jeżeli chcesz.

    nie rób sobie kłopotu, wystarczy odpowiedź werbalna, ja tylko się pytam
    z ciekawości, bo wiem jak wielką wagę przywiązuje się do spójności
    wizerunku, logo i takie tam bałamutnie, w takich korporacjach , a tutaj
    nagle taki krok w krainę retro - BPH PBK

    pozdro
    trainer

  • 5. Data: 2005-09-01 21:33:42
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > jako aktualny, a o ile pamiętam to już ok. 2-3 lata temu przestali
    > eksponować fragment "PBK", od jakiegoś roku znowu zmienili na tą

    moja karta z datą ważności 01/06 jest z logo Bank BPH

    JR

  • 6. Data: 2005-09-02 07:13:35
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Adam S. napisał(a):
    > Przynajmniej od 0,5 roku chodzą z nowym logo.

    Tylko te bez zdjęcia. Ja mam z fotką i ma stare logo.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 7. Data: 2005-09-03 05:08:49
    Od: "Fajas" <f...@f...pl>

    > czy ktoś niedawno wyrabiał tę kartę w BPH? - na oficjalnych stronach
    > banku znajduje się ten obrazek
    > http://www.kartykredytowe.pl/files/zdjecia/karty/pre
    mium1.jpg

    W zeszlym tygodniu dostalem wznowienie VG i jesli chodzi o logo to wyglada
    dokladnie tak jak przytoczona (bez premiumclub).

    Fajas