  • 1. Data: 2005-09-01 18:53:55
    Temat: kredyt mieszkaniowy w jakim banku?
    Od: "MMG" <m...@w...pl>

    Dzisiaj zwiedzilam bank Nordea oraz BOŚ i wszystko ładnie pięknie tylko mam
    problem bo zmeżem mamy prace na czas określony i nie dadzą nam kredytu.
    Jakie babki dają kredyt my mamy umowe do końca grudnia tego roku i i liczymy
    ze dalej bedziemy pracowac. W Millennium dadza nam kredyt ale nie jest
    korzystny.

    pozdrawiam
    MMG

  • 2. Data: 2005-09-01 19:26:55
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy w jakim banku?
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 1 Sep 2005 20:53:55 +0200, "MMG" <m...@w...pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >ze dalej bedziemy pracowac. W Millennium dadza nam kredyt ale nie jest

    Masz umowę do końca roku i "liczysz"... to policz sobie może, co się stanie jak
    jednak nie przedłużą umowy i zostaniesz z kredytem do spłacenia. Myślenie
    *przed* faktem nie boli.

  • 3. Data: 2005-09-01 19:36:27
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:df7iq0$qkc$1@news.task.gda.pl,
    niejaki(a): MMG z adresu <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > nam kredytu. Jakie babki dają kredyt my mamy umowe do końca grudnia
    > tego roku i i liczymy ze dalej bedziemy pracowac. W Millennium dadza

    1. GE
    2. DB

    warto w BOŚ zauważyć, że biorą LIBOR 6M który jest wyższy od 3M w innych
    bankach oraz mają spread 12 groszy ...
    tak więc ich 1% to tak jak 1,% w innych bankach :)

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 4. Data: 2005-09-01 21:11:21
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 01 Sep 2005 20:53:55 +0200, MMG <m...@w...pl>
    napisał:

    > Dzisiaj zwiedzilam bank Nordea oraz BO? i wszystko ?adnie pi?knie tylko
    > mam
    > problem bo zme?em mamy prace na czas okre?lony i nie dadz? nam kredytu.
    > Jakie babki daj? kredyt my mamy umowe do ko?ca grudnia tego roku i i
    > liczymy
    > ze dalej bedziemy pracowac. W Millennium dadza nam kredyt ale nie jest
    > korzystny.
    >
    > pozdrawiam
    > MMG

    To przynajmniej określ co to dla Ciebie korzystny kredyt, a i historia
    dochodów ich wysokość, Wasz wiek, wysokość kredytu itp też by sie
    przydała. Wróżkami to raczej nie jesteśmy