  • Data: 2002-01-05 17:46:45
    Temat: Re: czy ktos ma jeszcze problemy z IE 6.0 i mBankiem
    Od: "Wojtek Mierzejewski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Też miałem ten problem. Po wieeeelu próbach (z wynikiem negatywnym)
    powróciłem
    > do IE5.5 (Me) i mam do tej pory spokój.
    > Czy rzeczywiście IE6 jest na tyle atrakcyjniejszy, by nabawiać się takich
    > kłopotów? Rewelacji się nie dopatrzyłem, ale to dopiero teraz :(
    > Daj cynk, jeśli uda Ci się zlikwidować buga :)
    >
    > Pozdr.,

    Panowie udalo sie... Rzecz tkwila nie w cookies ale w niestandardowych
    ustawieniach strefy Internetu (opcje int -> zabezpieczenia->internet). Moj
    IE nie przyjmowal
    skryptow Active X (to bylo wylaczone u mnie). Co ciekawe serwer mBanku
    krzyczal, ze chodzi o cookies i to bylo mylace....
    Po resecie ustawien zabezpieczen do poziomu sredniego wszystko wrocilo do
    normy.....

    Pozdrawiam b serdecznie