  • 11. Data: 2002-05-07 11:14:10
    Temat: Re: czy da się założyć rachunek za granicą ?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Maras
    > Koleżanka zaczęła studia w Niemczech i poszła do banku załozyć konto...
    > odbyło się bez żadnych formalności, na sam paszport. Po co zatem ta zgoda ?

    ja ci sie nie dziwie ze masz pomieszanie pojec bo nawet wczoraj w telewizorze \
    (chyba na TVN ) jeden taki gadal jak potluczony na ten temat w kontekscie
    studentow Polakow doksztalcajacych sie za granica.
    Jak jestes za granica (nawet na 3 miesiace) spokojnie i legalnie sobie mozesz
    konto otworzyc. Utrzymywanie takiego konta jak jestes w kraju wymaga zezwolenia
    a bez niego powinienes konta najdalej 2 miesiace po powrocie do kraju
    zlikwidowac. od X czy XI nie bedziesz musial go likwidowac.
    *** blad ***

  • 12. Data: 2002-05-07 12:25:20
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    > chodzilo Ci o Inteligo ;) z ta karta chyba.

    A może chodziło o e-kartę ??? :-))

    J.

  • 13. Data: 2002-05-07 13:35:47
    Temat: Odp: Re[2]: czy da sięzałożyć rachunek za granicą ?
    Od: "mars" <k...@W...pl>

    Użytkownik AMRA w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > Jak pojedziesz ,zalozysz a pozniej nie zlikwidujesz, to cie nie beda tak
    > sciagac znowu :) tymbardziej, ze w krajach UE od pazdziernika sobie
    > spokojnie zaloyzsz to konto..

    No wlasnie... czy konta bedzie mozna zakladac we wszystkich krajach (USA ?),
    czy tylko w UE i paru wybranych ?

  • 14. Data: 2002-05-08 11:08:19
    Od: "Maras" <M...@w...pl>

    tak, chodzi o eKartę z mBanku

  • 15. Data: 2002-05-13 13:04:23
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "blad" <b...@W...pl>
    > konto otworzyc. Utrzymywanie takiego konta jak jestes w kraju wymaga zezwolenia
    > a bez niego powinienes konta najdalej 2 miesiace po powrocie do kraju
    > zlikwidowac.

    Nie zlikwidować, tylko zapewnić transfer środków z tego konta na konto
    w kraju.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko >>pacta sunt servanda<<