  • 1. Data: 2002-05-07 10:12:58
    Temat: kiedy Multibank w Krakowie
    Od: "Tequilla" <t...@r...pl>

    Wie ktos moze kiedy otworza odzial Multibanku w Krakowie
    Ktos kiedys wspominal ze 26 kwietnia, ale jak do dzis cisza.

    Pozdrawiam
    Slawek

  • 2. Data: 2002-05-07 16:05:01
    Temat: Re: kiedy Multibank w Krakowie
    Od: "Jerry" <j...@i...pl>

    Niestety nie wiem kiedy, ale ludzie szkola sie juz w innych oddzialach. Oddzial Multi
    ma byc podobno w dawnym Palacu Slubów.

    Jerry
    Uzytkownik "Tequilla" <t...@r...pl> napisal w wiadomosci

  • 3. Data: 2002-05-07 16:24:35
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    Uzytkownik "Jerry" <j...@i...pl> napisal w wiadomosci
    Niestety nie wiem kiedy, ale ludzie szkola sie juz w innych oddzialach.
    Oddzial Multi ma byc podobno w dawnym Palacu Slubów.

    no dobra, a gdzie to?

    p.

  • 4. Data: 2002-05-07 17:29:07
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    >Oddzial Multi ma byc podobno w dawnym Palacu Slubów.
    >
    >no dobra, a gdzie to?

    na prawo od Filharmonii, patrzac od strony Plant.

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam

  • 5. Data: 2002-05-07 17:35:45
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    Użytkownik "Adam_mb" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > na prawo od Filharmonii, patrzac od strony Plant.

    aha, tam gdzie byl zdaje sie antykwariat, obok callana i PWST?

    p.

  • 6. Data: 2002-05-07 18:30:55
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Tequilla napisal:

    > Wie ktos moze kiedy otworza odzial Multibanku w Krakowie
    > Ktos kiedys wspominal ze 26 kwietnia, ale jak do dzis cisza.

    Proponuje odwiedzac co jakis czas strone:
    http://www.multibank.pl/multibank/multipress.jhtml
    na razie W-wa nr 3:
    http://www.multibank.pl/multibank/mp_popup5.jhtml
    i Torun
    http://www.multibank.pl/multibank/mp_popup3.jhtml

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 7. Data: 2002-05-07 19:55:56
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    Uzytkownik "Grzegorz Dabrowski" <g...@t...net.pl> napisal w wiadomosci

    > Proponuje odwiedzac co jakis czas strone:
    > http://www.multibank.pl/multibank/multipress.jhtml

    cytuje:

    8 maja 2002 roku o godzinie 11.30 w Toruniu na ul. Chelminskiej 21
    uruchomione zostalo 11 Centrum Uslug Finansowych MultiBanku - Bankowosci
    Detalicznej BRE Banku SA.

    koniec cytatu

    faktycznie cos w multibanku maja z tymi datami, a moze tylko moja windoza mi
    zla date pokazuje???

    p.