eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy Macierzyński dał ciała czy pracownik placówki PKOBP okazał się niekompetentny? › Re: czy Macierzyński dał ciała czy pracownik placówki PKOBP okazał się niekompetentny?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 19 Mar 2014 06:30:25 -0700 (PDT)
    Subject: Re: czy Macierzyński dał ciała czy pracownik placówki PKOBP okazał się
    niekompetentny?
    From: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 marca 2014 22:41:09 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

> [...]
    jest bezplatne - o ile prowadzisz caly czas konto dziecka. Ale to tylko w sytuacji,
    kiedy nie chcesz nic robic z tym RORem i posluzy do obslugi konta dziecka. W innym
    przypadku lepsze konto za zero. No i w kazdym przypadku IKO - bezplatne bankomaty PKO
    i Euronetu

    > witam ;-)
    >
    > czy pisząc konto dziecka masz też na myśli SKO czy to zupełnie inna bajka?
    >
    > syn ma SKO, ma dostęp przez net, ale wypłacać może (jeszcze tego nie
    >
    > robiliśmy) tylko w placówce banku
    >
    > czy gdybym również miał konto w PKO BP to na swoim loginie widziałbym
    >
    > również jego konto (SKO)?
    >
    > czy moje konto mogłoby być darmowe (bez obowiązku wpłat)?

    Oooo, kogo ja widze ;) To Ty zyjesz jeszcze? :))))))
    1) Mozesz konto SKO podlaczyc do konta w PKO (w oddziale).
    2) Piszemy o Konto Dziecka z oferty PKO Junior (czyli cos nowego wzgledem SKO)
    http://www.pkobp.pl/junior
    3) Jak masz Konto Dziecka - mozesz zalozyc darmowe konto Rodzica (jesli nie wezmiesz
    karty). Mozesz wowczas kontrolowac i SKO i Juniora. Z Juniora syn bedzie mogl
    przelewac pieniadze i komorke doladowywac (ty bedziesz to oczywiscie autoryzowal - i
    akceptowal na druga reke - samo konto ma dostep pasywny)
    4) Syn bedzie mogl sie przelaczac miedzy SKO a Juniorem (jeden login i haslo).