eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy Macierzyński dał ciała czy pracownik placówki PKOBP okazał się niekompetentny? › Re: czy Macierzyński dał ciała czy pracownik placówki PKOBP okazał się niekompetentny?
    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy Macierzyński dał ciała czy pracownik placówki PKOBP okazał się
    niekompetentny?
    Date: Mon, 17 Mar 2014 22:54:31 +0100

    W dniu 2014-03-17 20:23, Sebastian pisze:

    > No cóż, szkoda że pseudoprawnicy banku nie przewidzieli
    > że dzieci bywają wychowywane nie tylko przez rodziców,
    > ale także przez dziadków.

    No to jeszcze jeden kamyczek do tego tworu, bo dziś zakładałem.

    1. w oddziale 2 rodziców
    2. w/w rodzice zakładają po 1 rachunku KONTO ZA ZERO celem
    posiadania "dostępu" do konta dla dziecka (junior).
    3. Rodzic 1 zakłada konto dla dziecka w obecności rodzica 2.
    4. Okazuje się, że da się do konta dla dziecka podpiąć TYLKO I
    WYŁĄCZNIE konto jednego rodzica celem nadzoru nad rachunkiem
    dziecka.

    Podpinamy zatem konto dla dziecka pod konto rodzica 1.

    W związku z uparciem się rodzica 2 na to by "mieć nadzór nad
    kontem dla dziecka" okazuje się, że można założyć drugie konto
    dla dziecka (tego samego dziecka), do którego też można podpiąć
    tylko jednego rodzica. Zakładamy konto dla dziecka nr 2 (ma inny
    zupełnie nr rach) i podpinamy go pod rodzica dwa.

    Wniosek : PKO BP przyjęło, że rodzice ZAWSZE I WSZĘDZIE CHCĄ
    MIEĆ WSPÓLNE KONTO :D, i PKO BP nie wzięło pod uwagę, że rodzice
    mogą chcieć mieć osobne konta indywidualne.

    Panie AMRA - strzał w stopę IMHO.
    Z drugiej strony moja dusza (wiśniożercy i innowiercy)
    zadowolona jest, bo dzięki temu miast 2 500 PLN na 4,5 %
    aktualnie mogę mieć 5 000 PLN na 4,5 %, ale chyba nie taki cel
    przyświecał bankowi, co ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90