  • Data: 2004-05-10 13:37:19
    Temat: Re: czipowe początki
    Od: Przemysław Kowalik <p...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    darsoon wrote:

    > Ja wiem, czy takim znowu pionierem.
    > Kartę z chipem mam już od ponad 4 lat z PKO BP, więc taki znowu wielki
    > wynalazek to to nie jest.

    Tylko, że te karty to były wydawane chyba tylko w 100lycy jako jakaś
    bardzo pilotażowa seria AFAIK (bo inaczej IMHO kasjerki nawet u nas
    "aglomeracji" lubelsko-świdnickiej by coś wiedziały na ten temat...).
    W każdym bądź razie OTOH znam parę osób z kontem w PKO BP i nikt z nich
    nie ma czipówki...

    Przemek