    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czeki podrozne
    Date: Sat, 05 Jun 2004 23:01:36 +0200

    "conkon" <c...@t...remove.it.pl> writes:

    > Wyjezdzam za granice i zamierzam zabrac ze soba pieniadze, ktorych raczej
    > wolalbym nie miec przy sobie. Wiem, ze istnieje cos takiego jak czeki
    > podrozne, nie wiem tylko na jakiej zasadzie to dziala.

    Chyba dzialalo :-)
    Teraz to raczej ludzie kart uzywaja, znacznie wygodniejsze i zwykle
    nieco tansze.

    > 3) Ile kosztuje taka usluga (po prostu ile trace np na 1000$)

    Normalnie np. AMEX bral kiedys 0.5% przy zakupie. Przy sprzedazy
    oni nie brali dodatkowej prowizji, natomiast inni (jesli chciales
    sprzedac w innym miejscu) roznie, ale raczej z prowizja.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH