  • 1. Data: 2004-06-07 15:43:10
    Temat: czek z IRS gdzie tanio i szybko zrealizowac ?
    Od: Dige <d...@n...pl>

    Witam,

    Za glosem grupy udalem sie dzis do PKO SA, bo jak twierdzili niektorzy
    realizuja tam takie czeki w 6 tygodni, nawet od reki, ale tylko te z IRSa...

    Pani w okeinku oznajmija, ze po pierwsze musze miec konto, realizacja
    czeku bedzie trwala 6 tygodni i bedzie kosztowala ok. 37 zl (czek opiewa
    na kwote 1100 $).

    Czy sa jakies alternatywy, by zrealizowac taaki czek nieco szybciej i za
    mniejsze pieniadze ? Udalo mi sie ustalic z Bank Slaski zrobi to za 15 zl
    jesli ma sie u nich kono, ale pani nie byla zbyt przekonywujaca i mam
    wrazenie, ze sama nie wiedziala ile to moze kosztowac. Poza tym mam zle
    doswiadczenia z tym bakiem, wiec omijam ich szerokim lukiem.

    Podpowiedzcie ;)

    --
    Dige

  • 2. Data: 2004-06-07 15:51:57
    Temat: Re: czek z IRS gdzie tanio i szybko zrealizowac ?
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Dige wrote:

> [...]
    >
    > Pani w okeinku oznajmija, ze po pierwsze musze miec konto, realizacja
    > czeku bedzie trwala 6 tygodni i bedzie kosztowala ok. 37 zl (czek opiewa

    dla ściślości PKO BP S.A., czy Pekao S.A?

    pekao sa, rzeczywiście od jakiegoś czasu wymaga konta
    opłata wynosi 0.5% min 20 zł (a było 0.25% min 10 zł. świnie).
    Tak więc nie powinieneś zapłacić więcej niż 20 zł.
    Termin: Panie mówią 6, ale zwykle jest to 4 tygodnie.

  • 3. Data: 2004-06-07 20:57:14
    Od: Dige <d...@n...pl>

    On Mon, 07 Jun 2004 10:51:57 -0500, poilkj wrote:

    > dla ściślości PKO BP S.A., czy Pekao S.A?
    Pekao S.A.

    > Termin: Panie mówią 6, ale zwykle jest to 4 tygodnie.
    Oby tak bylo, ale i tak dlugo...

    --
    Dige

  • 4. Data: 2004-06-07 21:20:41
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <p...@n...pl>,
    d...@n...pl says...

    > Pekao S.A.

    > Oby tak bylo, ale i tak dlugo...

    Bo o ile si enie myle czek fizycznie jest wysylany do Stanow i tam
    dopiero realizowany na rachunek NOSTRO banku

    AP

  • 5. Data: 2004-06-08 02:29:32
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Dige wrote:

    > Pekao S.A.

    > Oby tak bylo, ale i tak dlugo...

    Krócej nie będzie nigdzie.
    Reszta tak jak napisałem.

  • 6. Data: 2004-06-08 02:30:32
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    AP wrote:

    > Bo o ile si enie myle czek fizycznie jest wysylany do Stanow i tam
    > dopiero realizowany na rachunek NOSTRO banku

    Dokładnie.
    Tylko, że "w tamtą" stronę trwa to tydzień, a "z powrotem" trzy.

  • 7. Data: 2004-06-08 07:41:28
    Od: "Boa" <b...@p...onet.pl>

    Kurde, dwa lata temu zrealizowali mi czek z IRSa od ręki za 10zł....właśnie
    w pekao sa. Co to się porobiło...
    Boa.

  • 8. Data: 2004-06-08 21:38:36
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <ca38ca$l78$3@inews.gazeta.pl>, u...@d...invalid says...

    > Dokładnie.
    > Tylko, że "w tamtą" stronę trwa to tydzień, a "z powrotem" trzy.

    Bo kwestia jest tak, ze nawet czek rzadowy musi "przelezakowac" aby sie
    upewnic ze nie jest podrobiony. Ostatnio duzo jest "money order" ktore
    sa falszywe i mimo tego ze rachunek zostaje uznany w ciagu jednego
    dnia.... po tygodniu/dwach transakcja jest wycofywana

    AP

  • 9. Data: 2004-06-08 21:45:43
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    AP wrote:

> [...]
    > sa falszywe i mimo tego ze rachunek zostaje uznany w ciagu jednego
    > dnia.... po tygodniu/dwach transakcja jest wycofywana

    Co się dziwić, technika poszła do przodu, a Ameryka stoi w miejscu

  • 10. Data: 2004-06-18 09:04:05
    Od: "Tomek W" <t...@o...pl>

> [...]
    > Tak więc nie powinieneś zapłacić więcej niż 20 zł.
    > Termin: Panie mówią 6, ale zwykle jest to 4 tygodnie.

    Ok, a czy gdzies mozna zrealizowac taki czek bez zakladania konta? Mam czek na
    niewielka kwote, nie bardzo oplaca mi sie otwierac z tej okazji nowe konto...

    Dzieki z gory
    TW.