  • 1. Data: 2003-04-12 02:29:04
    Temat: czas na zmiany
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>

    no i stało się po ponad 9 latach zamykam konto (VIP) linie debetowe, karty i
    generalnie wszystkie powiązania z PKO SA - po dłuższych namysłach
    stwierdziłem, że nie warto dłużej przynosić im zysków za marne 25pb % i 17
    PLN opłaty + dodatki.
    Z moich znajomych jeszcze dwie osoby zamykają konto w tym tygodniu (2x Vip)
    Oto odpowiedz na pytanie czy "naród" da się wyzyskiwać bez końca.Ciekawe
    jaka jest skala podobnych decyzji -jak myslicie?

    Pozdrawiam
    A.

  • 2. Data: 2003-04-12 08:10:18
    Temat: Re: czas na zmiany
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "citi69" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Oto odpowiedz na pytanie czy "naród" da się wyzyskiwać bez końca.Ciekawe
    > jaka jest skala podobnych decyzji -jak myslicie?

    Spora. Kilkoro moich znajomych po ostatniej podwyżce likwiduje tam rachunki.

    Pozdrawiam
    kriskel

  • 3. Data: 2003-04-12 08:13:52
    Od: <t...@g...pl>

    citi69 <c...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Oto odpowiedz na pytanie czy "naród" da się wyzyskiwać bez końca.Ciekawe
    > jaka jest skala podobnych decyzji -jak myslicie?

    Oczywiscie to jest - jak rozumiem - forma protestu. Niestety, wiekszosc z nas
    ma konta lub je bedzie miec. banki doskonale o tym wiedza, ze gdzie te
    pieniadze musimy trzymac. Jesli dzis uciekniesz PeKaO SA to wpadniesz do
    innego banku, ktory bedzie rownie zachlanny za kilka czy kilkanascie miesiecy.
    :(
    Tomasz

  • 4. Data: 2003-04-12 08:52:16
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "citi69" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    (...)
    > Oto odpowiedz na pytanie czy "naród" da się wyzyskiwać bez końca.Ciekawe
    > jaka jest skala podobnych decyzji -jak myslicie?

    Jesli wyzyskiem nazywasz zaplate za wykonywane uslugi, to masz racje.
    Proponuje Ci, abys i podatkow tez nie placil - to przeciez tez "wyzysk".

  • 5. Data: 2003-04-12 12:58:32
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jesli wyzyskiem nazywasz zaplate za wykonywane uslugi, to masz racje.
    > Proponuje Ci, abys i podatkow tez nie placil - to przeciez tez "wyzysk".

    Nie przesadzaj. Dlaczego większość banków potrafi wykonać te same usługi
    taniej niż Pekao SA?

  • 6. Data: 2003-04-12 13:06:12
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    A jeszcze dodam, że na tym samym albo niekiedy na wyższym poziomie.

    Pzdr
    kriskel

  • 7. Data: 2003-04-12 17:07:44
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kriskel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A jeszcze dodam, że na tym samym albo niekiedy na wyższym poziomie.
    >
    > Pzdr
    > kriskel
    >
    > Dokładnie to miałem na myśli. Nie jestem zwolennikiem idei, że wszystko co
    jest tanie jest dobre - posiadam inne konta, które także kosztują, lecz
    porównanie standartu obsługi wypada dla PKO raczej cienko.
    pozdrawiam
    A,

  • 8. Data: 2003-04-12 19:18:41
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    citi69 pisze:
    >Ciekawe jaka jest skala podobnych decyzji -jak myslicie?

    Myślę, że Pekao liczyło się z tym, że część klientów odejdzie po
    podwyżkach, ale i tak zarobią swoje na tych co zostali. Na pewno
    najbardziej dotkliwe jest odchodzenie VIPów.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 9. Data: 2003-04-12 22:05:35
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Radek B wrote:

    > Myślę, że Pekao liczyło się z tym, że część klientów odejdzie po
    > podwyżkach, ale i tak zarobią swoje na tych co zostali. Na pewno
    > najbardziej dotkliwe jest odchodzenie VIPów.

    Witam,

    po tym co napisalem wczoraj i dzis o przygodach z Pekao SA - pewnie
    zrezygnuje z VIP'a u nich i przejde do np: Multibanku...

    Pozdrawiam,

  • 10. Data: 2003-04-13 13:20:13
    Od: "miecz" <h...@p...onet.pl>

    zrobiłem to samo pół roku temu (w sumie mogłem się wynieść już 2 lata wcześniej
    kiedy zdenerowali mnie na poważnie po raz pierwszy -> ubrałem się w gajerek i
    dotarłem do samej p. dyrektor oddziału, ale poza godziną rozmów nie wskórałem
    nic)

    Matko! Nie wiedziałem że to tyle kosztuje teraz

    Pozwolę sobie wrzucić tu mój pomysł na darmową bankowość, który przedstawiłem
    na innym wątku (ten wydaje się bardziej adekwatny)

    Mam opracowaną teraz taką strategię:
    - mBank emax (do trzymania oszczędnosci) + ekonoto (visa electron) - 0 zł
    opłat i oprocentowanie a-vista 5, teraz 4,8 %
    - PekaoSA ROR (do wypłaty gotówki przelewanej z mBanku) - 0 zł opłat
    - WBK - wypukła VISA - tu niestety 50 zł opłaty rocznej (ale podobno wkrótce
    ma być w mBanku - ciekawe za ile)
    - citibank z CitiOne i z wymaganą kwotą na koncie (na lokacie aż 6% -
    załapałem się) - 0 zł opłat za wszystkie operacje (przelewy z Internetu z
    listownym potwierdzeniem za darmo)

> [...]
    > innego banku, ktory bedzie rownie zachlanny za kilka czy kilkanascie miesiecy.

    wtedy zmienię na kolejny - banki wreszczie odczują to, że klient nie jest z nimi
    związny tak jak np. u operatora telefonii, więc dostaną po łbie - już teraz
    dostają
    Ci klienci, którzy najwięcej korzystają z ich usług, są najlepiej zorientowani i
    bardzo bardzo mobilni.