    From: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: co zrobic,gdy zgina dokumenty...
    Date: 06 Nov 2003 12:47:30 +0100
    Sender: marcink@cauchy

    > 1. Kiedyś zginął mi dowód - został w jednym z hoteli w którym byłem w
    > (..)
    > Poszedłem na policję i odmówiono mi przyjęcia zgłoszenia o
    > zaginięciu dokumentu, nie mówiąc juz o wydaniu jakiegokolwiek
    > świstka potwierdzającego ten fakt.
    > (...)
    > 2. W zeszłym miesiącu mojej żonie jakiś gnojek wyrwał na ulicy
    > torebkę, w której były takze dokumenty. Po zgłoszeniu kradzieży i
    > spisaniu zeznania, policjant poinformował nas że dokumenty są już
    > zastrzeżone w centralnej bazie rzeczy zaginionych

    Ano, już parę razy słyszałem, że policjanci grzecznie rejestrują gdy
    się im wyraźnie powie że dowód został SKRADZIONY natomiast spuszczają
    na drzewo gdy się powie że ZGINĄŁ lub został ZGUBIONY. Do tego
    niektórzy próbują przekonywać w niepewnych sytuacjach że mamy do
    czynienia z tym drugim a nie z tym pierwszym.

    Chyba jakiś regulamin każe im zajmować się tylko skradzionymi.