  • 11. Data: 2003-09-12 06:18:21
    Temat: Re: co zamiast obligacji
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > Witam
    >
    > Moje przemyslenia*:
    >
    > 1) Raczej nie kolejne obligacje, rozmiar dlugu publicznego
    > zaczyna powoli straszyc
    >
    > 2) Supermarket FI w mBanku / Centrum Oszczedzania w
    > MultiBanku, fundusz obligacji - radzilbym wziasc pod
    > rozwage SEB2 - lub Fundusze Rynku Pienieznego.
    >
    > * Przyjalem zalozenie ze wazniejsze jest bezpieczenstwo
    > wkladu niz zysk. Stad tez propozycja uzycia FI, gdyz
    > oferuja wieszka plynnosc niz inwestycja w obligacje
    > przy porownywalnych zyskach orraz porownywalnym stopniu
    > (nie)bezpieczenstwa wkladu.

    A myslisz ze jak Panstwo nie bedzie moglo wykupic obligacji od "Kowalskiego"
    to TFI bedzie mialo lepsze sytuacje gdy "Kowalski" bedzie chcial umozyc
    jednostki funduszu obligacji ?

    PiotR

  • 12. Data: 2003-09-12 07:02:40
    Od: "Jacek" <j...@W...onet.pl>

    > w co zainwestowac srodki ktore mi sie w ten sposob "uwolnily".

    http://www.dominetbank.pl/lokaty/oferta/lkt-sl-forte
    .html

    Jacek

  • 13. Data: 2003-09-12 07:30:19
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    > ROTFL :)))
    > napisz to na pl.biznes.wgpw

    W to trzeba wierzyć:-))))) Bo komu sprzedać na szczycie kupione ???? :-(

  • 14. Data: 2003-09-12 08:48:52
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał w wiadomości

    > A myslisz ze jak Panstwo nie bedzie moglo wykupic obligacji od
    > "Kowalskiego" to TFI bedzie mialo lepsze sytuacje gdy
    > "Kowalski" bedzie chcial umozyc jednostki funduszu obligacji ?

    Bynajmniej NIE
    Dlatego pisalem o porownywalnym (NIE)bezpieczenstwie. Natomiast
    przy inwestycji w TFI inwestora nie wiaze termin wykupu i w
    momencie gdy uzna ze ryzyko wzrasta do poziomow dla niego juz
    nieakceptowalnych opuscic FO, byc moze wyprzedzajac ewentualne
    klopoty / unikajac ich.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.