  • Data: 2002-04-26 14:23:14
    Temat: Re: co zamiast Inteligo?
    Od: <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > W marmurku place za rachunek, karty i inne uslugi i wiem ze w przyszlosci nie
    > zmieni sie to nagle i drastycznie.

    A co - wrozka jestes? ;-) Czy moze placisz tak duzo, ze podniesienie tych oplat
    byloby juz
    czystym zdzierstwem?

    > ale mozliwosc chodzenia - akurat w moim oddziale pracuje niezla laska

    No tak - jak ktos lubi, to nie ma sprawy. Ale ja tam wole popatrzec na wlasna
    narzeczona niz
    na kolejke w marmurku.

    > chodzenie tam raz na kilka tygodni to rowniez przezycie estetyczne

    Wspolczuje. Z przezyc estetycznych zdecydowanie wole kino, teatr czy wystawe sztuki.
    Wole
    postac przed obrazem niz stac w kolejce marmurkowej...

    > A tak BTW coto jest LOL?

    Skoro uzywasz "By The Way", to wypadaloby tez znac "Laughing Out Loudly"...