  • Data: 2007-11-01 21:39:37
    Temat: Re: co zamiast BPH?
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf napisał(a):
    > Wszystko zalezy od potrzeb.
    > Ja np wiekszosc dotychczasowych platnosci robie obecnie darmowo z KK
    > Citi.

    Tyle, ze uzywanie Citi jako normalnego i glownego ROR jest dla mnie
    niemozliwe. Kosmicznie niewygodnie sie wykonuje przelewy. Sms'y
    przychodza do mnie z tak duzym opoznieniem, iz zawsze sa niewazne.
    Jeszcze mi sie nigdy nie udalo aktywowac zadnego odbiorcy w ten sposob.
    Zawsze musialem dzwonic na Citiphone co jest bardzo niewygodne.

    > W tym momencie stal sie dla mnie atrakcyjny mBank, bo przy niskiej
    > oplacie rocznej za niskooprocentowany debet w koncie i moze ze 2-4
    > przelewach miesiecznie po 50 gr, roczna oplata za uslugi porownywalne
    > z tym co mam (rowniez w BPH - srebrny sezam) bedzie bardzo atrakcyjna.

    mBank + Citi to dobre polaczenie. Tez tak mialem miec. Ostatecznie
    ostanie sie Multi + Citi. mBank i Inteligo jako totalnie darmowe konta
    bede sobie trzymal, moze sie kiedys przydadza.

    --
    Mithos