  • Data: 2003-12-30 23:43:59
    Temat: Re: co to za zwyczaj płatnosc kartą tak ale powyzej 20 pln
    Od: "WIT" <wtur@USUN_TO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A ja wam napisze jak bylo u mnie w sklepie (nie jest, bo przestalem
    przyjmować karty).

    Wszyscy (Pekao, e-service etc.) chcieli 3,8% prowizji (sklep komputerowy).
    Przy marży 8-10% to przestaje sie powoli opłacać.... Opłata za terminal 50
    netto miesięcznie.
    Każde połączenie to 33 grosze....

    Na początku powiesiłem kartkę ze platnosci kartami ponizej 50 zeta nie
    realizujemy i drugą pod spodem, że *ceny* *zawierają* *3,8%* rabatu przy
    płatności gotówką.

    Nie bylo większych awantur z klientami :-)
    Ale znudzilo mi sie wkładanie w d... Peakao kilkadziesiąt PLN miesięcznie i
    teraz wszyskich wysylam do bankomatu i o dziwo wracaja z gotówką.

    --
    Pozdrawiam,