  • Data: 2003-12-30 23:33:43
    Temat: Re: co to za zwyczaj płatnosc kartą tak ale powyzej 20 pln
    Od: "Hokus-Pokus" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    { Sender = zbiggy <z...@n...poczta.onet.pl>;
    DateTime = 31 grudzień 2003 00:20:50;
    Article = <news:bst19f$g2j$1@mamut.aster.pl> }

    > tylko że trochę to nie na temat - karanie innymi warunkami warunkami
    > (zresztą też n razy omawiane na tej grupie) polega na doliczaniu
    > prowizji do ceny towaru przy płatności kartą.

    nie tak hop-siup do przodu, ale oczywiście "olewamy" to

    > A "progi" ustalane przez sprzedawców nie wprowadzają innych warunków.
    > Konkluzje jakie pamiętam z czasów ostatniej konwersacji są takie:
    > sprzedawca może przybić kartkę na temat minimalnej wysokości
    > transakcji, i o ile jest to widoczne nie gorzej niż kartka "Alkohol
    > szkodzi zdrowiu" to żadne centrum nie będzie z tego powodu nic robić.
    > A co tego zdania z prowizjami, to zauważ, że jeżeli sprzedawca nie
    > zapłaci prowizji (czyli przyjmie gotówkę) to dostanie pieniądze na ...
    > pierwszy dzień. :-)) Czyli chyba właśnie *to* nie jest marchewką dla
    > sprzedawców.

    "zapłace panu/pani za towar, który lezy na półce DZISIAJ!!!, tylko
    powiedzmy (w zaokrakleniu) 2% mniej; Sprzeda mi go pan/pani, czy będzie
    czekac na klienta, który zapłaci 100% ceny?" Odpowiedz sobie na tak
    postawione pytanie z "perspektywy" sklepikarza (tak, sklepikarza, nie
    handlowca!)

    > Pozdrawiam,
    > Zbiggy

    Hokus-Pokus