  • 1. Data: 2013-09-19 11:59:38
    Temat: co to była wczoraj za szpila w walutach?
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    walnelo 10gr w dól przy dolarze

    http://stooq.pl/q/?s=usdpln&c=3d&t=l&a=lg&b=0

  • 2. Data: 2013-09-19 12:21:06
    Temat: Re: co to była wczoraj za szpila w walutach?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" napisał w wiadomości grup

    > walnelo 10gr w dól przy dolarze
    >
    > http://stooq.pl/q/?s=usdpln&c=3d&t=l&a=lg&b=0

    Bernanke powiedział, że na razie nie da rady przestać skupować z rynku
    śmieci.

  • 3. Data: 2013-09-19 13:24:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarekZ" napisał w wiadomości
> [...]

    To nie jest szpila, to jest skok.

    >Bernanke powiedział, że na razie nie da rady przestać skupować z
    >rynku śmieci.

    Ale EUR(PLN) tez wczoraj spadlo. Czyzby inwestorzy przerzucili sie na
    stabilne waluty, jak nasz prawdziwy polski Złoty ? :)))

    Ale kurs euro jakby powoli odzyskiwal pozycje..

    J.

  • 4. Data: 2013-09-20 01:26:12
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 19 Sep 2013 12:21:06 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Bernanke powiedział, że na razie nie da rady przestać skupować z rynku
    > śmieci.

    Skupować znaczy drukować? ;)

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2013-09-20 03:58:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    xbartx wrote:

    > Skupować znaczy drukować? ;)

    Nie.
    Skupować za drukowane.
    Ze tez nasz sejm tego do tej pory nie wymyslił to ja sie dziwie.

    Spokojnie mogliby dodrukować ile im brakuje i nie byłoby problemu.
    Budżet by im się dopiął i jeszcze by zostało na premie.

  • 6. Data: 2013-09-20 23:03:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zlotowinfo" l1ehua$7i1$...@n...news.atman.pl

    > walnelo 10gr w dól przy dolarze

    > http://stooq.pl/q/?s=usdpln&c=3d&t=l&a=lg&b=0

    Już wraca do normy.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2013-09-21 20:20:17
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:l1id85$v4a$2@node2.news.atman.pl...

    > "zlotowinfo" l1ehua$7i1$...@n...news.atman.pl

    > Już wraca do normy.

    niekoniecznie, na weekend zazwyczaj drożej
    euro szybciej normowało się