  • 1. Data: 2003-03-22 21:40:48
    Temat: co myslicie o invest banku?
    Od: Wlady <w...@p...onet.pl>

    cos widzialem ze wymyslili cos onlinowego w obsludze konta...

    jak dzwonilem na infolinie to wrazenie jest odrzucajace... zero
    zoreintowania sie w tematyce :) , odpowiedzi na odwal sie...
    ktos ma z tego banku jakies pozytywne wrazenia czy dac sobie pokoj? :)

  • 2. Data: 2003-03-23 00:05:48
    Temat: Re: co myslicie o invest banku?
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    > cos widzialem ze wymyslili cos onlinowego w obsludze konta...

    a co dokladnie?

    --
    Pozdrawiam, Metaxa
    3, 1, 3, Fuck "Free World" ...

  • 3. Data: 2003-03-25 12:11:26
    Od: "Wicio" <w...@p...onet.pl>

    > jak dzwonilem na infolinie to wrazenie jest odrzucajace... zero
    > zoreintowania sie w tematyce :) , odpowiedzi na odwal sie...
    > ktos ma z tego banku jakies pozytywne wrazenia czy dac sobie pokoj? :)

    Moze nie nalezy oceniac calego banku po oddziale, ale bylem swojego czasu w
    Gdyni i jak poprosilem o przedstawienie oferty kredytowej to panie
    popatrzyly na siebie jakby je cos bolalo, stekaly, jedna druga poprawiala
    itp.itd. haos i zenada.
    Wicio

  • 4. Data: 2003-03-25 12:24:54
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Wicio wrote:

> [...]
    > czasu w Gdyni i jak poprosilem o przedstawienie oferty kredytowej to
    > panie popatrzyly na siebie jakby je cos bolalo, stekaly, jedna druga

    to chyba jednak powszechnosc w invescie. Jak moja mamuska poszla do oddzialu
    tego banku we Wroclawiu z zapytaniem o wysokosc oprocentowania lokaty
    antybelkowej (maja takie) to panie zarzekaly sie ze jest taka sama jak lokat
    standardowych o takim samym okresie lokowania. Jakiez bylo ich zdziwienie
    gdy po zazadaniu przez moja mamuske pisemnej informacji (nie zgadzaly jej
    sie naliczone odsetki) panie skonsultowaly sprawe z glowna ksiegowa (sic !)
    i dopiero wtedy okazalo sie ze odsetki od lokat antybelkowych sa znacznie
    nizsze... Rozumiem ze bank moze nie miec wydrukowanych kartek z wysokoscia
    oprocentowania ale zeby nikt w oddziale nie wiedzial ile wynosza ?? Po
    uslyszeniu tej historii z dala omijam Invest i wszystko co jest z nim
    zwiazane (fundusze emerytalne, Polsat cyfrowy etc)...

    D.